שתף קטע נבחר

בן זקן: "המטרה שלנו היא להתמקד בהכנה למשחקים"

מאמן בית"ר ירושלים בחר שלא להרחיב על עזיבת יוסי בניון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שני, 21:00): "השחקנים מגיבים באופן נכון לכל הסיטואציות שהיו מתחילת השנה". על הפציעות וההיעדרויות: "קלטינס הוא היחיד שלא יהיה איתנו מחר כמעט בוודאות"

ביום שאחרי הודעת יוסי בניון על החלטתו לעזוב והפרידה שלו מהשחקנים, ערכה בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים עם הפנים למשחק החוץ המסקרן שלה מחר (שני, 21:00) מול מכבי נתניה. המאמן בני בן זקן בחר שלא להרחיב על פרשת בניון.

 

"משחק חשוב מאוד ולא פשוט מול נתניה", אמר בן זקן לקראת ההתמודדות מחר, "זו קבוצה מאומנת והתקפית עם כלים שעושה חיים קשים לכל קבוצה בליגה. כששיחקנו מולם הרגשנו כמה זה לא פשוט. נמשיך בקו שלנו, נגיע צנועים כדי לעשות את העבודה. נכון לרגע זה דוד קלטינס הוא היחיד שלא יהיה איתנו כמעט בוודאות, לגבי כל יתר הנעדרים אני מניח שכולם יהיה איתנו".

 

בני בן זקן. "אני אחראי לאמן את השחקנים, ופחות לדבר" (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בני בן זקן. "אני אחראי לאמן את השחקנים, ופחות לדבר"(צילום: אוהד צויגנברג)

 

"אני מאמן הקבוצה, אני אחראי לאמן את השחקנים ופחות לדבר. המטרה שלנו היא להתמקד באימונים ובהכנה למשחקים. אני חושב שהשחקנים מתנהלים בצורה הנכונה, הם עושים את העבודה וממשיכים בקצב נכון, בצניעות ובריכוז. מבחינתנו מבחן הדיבור הוא במגרש".

 

"לפעמים קבוצה באה אחרי תוצאות טובות וזה עוזר לה להתרכז במשחק, לפעמים זה הפוך. אני חושב שמכבי תל אביב ובאר שבע אמורות להיות בצמרת, אין בזה שום הפתעה. מן הסתם הן נאבקות על אליפות שזו המטרה המרכזית שלהם. אנחנו מבחינתנו רוצים להמשיך להיות פקטור בצמרת".

 

בן זקן עם בניון לפני העזיבה של הקשר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בן זקן עם בניון לפני העזיבה של הקשר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

"כשמתקדמים כל משחק הופך למשחק מפתח. גם מרמורק היה משחק מפתח. אין ספק שבכל משחק אנחנו רוצים להרוויח גם את הנקודות וגם את הדרך. יש לנו צוות מקצועי שלם, השחקנים מגיבים באופן נכון לכל הסיטואציות שהיו מתחילת השנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
בני בן זקן
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים