שתף קטע נבחר

עכו ניצחה, ההתאחדות מאיימת עליה בהפסד טכני

ליגת העל, מחזור 21: פנדל של בן אז'ובל (72) מול רעננה העניק לנועלת הטבלה את הניצחון הרביעי העונה. ההתאחדות: "אם עכו לא תביא מסמך שמאשר שבן רייכרט ריצה את עונש ההרחקה בבלגיה היא תספוג הפסד טכני". איציק טוויזר: "אין ספק שמגיע לנו להישאר"

הפועל עכו נשארה בחיים, לפחות בינתיים. נועלת הטבלה השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הרביעי העונה בליגת העל כאשר גברה 0:1 על הפועל רעננה במשחק שהתקיים בנתניה במסגרת המחזור ה-21.

 


 

 

בן אז'ובל כבש (72) את השער היחיד במשחק כאשר הוכשל ברחבה על ידי בן והבה ודייק מהנקודה הלבנה. בן רייכרט ערך את הופעת הבכורה בקבוצה של איציק טוויזר, למרות שהיה אמור לרצות עונש הרחקה משני משחקים לאחר שהורחק במדי הפועל תל אביב בעונה שעברה. לטענת קבוצתו, הוא ריצה את העונש בזמן ששיחק בליגה הבלגית. שלומי ארבייטמן שיחק לראשונה במדי המארחת.

 

בן אז'ובל חוגג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בן אז'ובל חוגג(צילום: ראובן שוורץ)
 

בן רייכרט מול בן בנימין (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בן רייכרט מול בן בנימין(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל עכו תצטרך להציג מסמך מיוחד מהתאחדות הבלגית המאשר שרייכרט ריצה עונש הרחקה משני משחקים במדי זולטה וארחם, אחרת היא עשויה לספוג הפסד טכני.

 

שלומי ארבייטמן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שלומי ארבייטמן(צילום: ראובן שוורץ)

 

רייכרט, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ת"א, הורחק בשנה שעברה משלושה משחקים אחרי פגיעה בחן עזריאל מאשדוד, אבל ריצה בפועל הרחקה ממשחק אחד בלבד בליגת העל, משחק הירידה של האדומים מול רעננה.

 

"לא היה הרבה כדורגל". טוויזר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"לא היה הרבה כדורגל". טוויזר(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

בעכו הבהירו להתאחדות כי רייכרט ריצה את ההרחקה משני משחקים בליגה הבלגית. השחקן לא שותף העונה אפילו לדקת משחק אחת באף אחד מהמפעלים בבלגיה. בהתאחדות הגיבו והבהירו

כי בעכו טענו כי ברשותם המסמך המאשר כי הוא לא שיחק בשני משחקים ולכן שותף, אחרת ייפסק נגד עכו הפסד טכני. עורך הדין של עכו, יפתח אבן עזרא, קיבל עדכון מההתאחדות בנושא וטען שהכל תקין, אחרי שההתאחדות התריעה לפני כן בנושא.

 

מהפועל עכו נמסר בתגובה: "כבר ביום חמישי בדקנו את הנושא מול ההתאחדות ובן לא שותף במשחקים שהיה בבלגיה. לא ביקשו מאיתנו להציג שום מסמך, אין לנו שום חשש ובעיה".

 

"לא היה הרבה כדורגל, אבל הרבה נשמה ורצון", הגיב איציק טוויזר בסיום. "היה הרבה לחץ ולשמחתי ניצחנו. מגיע לנו שאפו גדול. אין ספק שמגיע לנו להישאר בליגה, נקווה שזה מה שיהיה".

 

בן רייכרט אמר: "הופעת בכורה מוצלחת. זה צעד קטן בדרך למטרה, אבל אם לא הייתי מאמין לא הייתי מגיע לפה. היה משחק טוב. לא יצרנו הרבה מצבים, אבל יש אצלנו הרבה שחקנים חדשים ופנדל זה חלק מהמשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בן רייכרט חוגג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים