שתף קטע נבחר

לצד דגלי ישראל: דגלי העדה הדרוזית בטדי

מאות אוהדים דרוזים הגיעו למשחק הביתי של בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה עם צעיפים ודגלים של העדה: "יזמו רעיון מבורך והוסיפו צבעים ליציעים"

בשנים האחרונות אוהדי בית"ר ירושלים סובלים מתדמית בעייתית למדי, בין היתר בעקבות קריאות גזעניות שנשמעות מדי פעם מהיציעים בטדי. אתמול (שבת), במהלך הניצחון על מכבי חיפה, קיבלנו רגע מסוג אחר לגמרי.

 

 

לצד דגלי ישראל הרבים שהונפו ביציע המערבי, אפשר היה לראות גם את דגלי העדה הדרוזית. באצטדיון היו מאות אוהדים דרוזים עם צעיפים צהובים-שחורים. בימים האחרונים כמה אוהדי בית"ר שוחחו ביניהם ברשתות החברתיות על האפשרות ששחקן דרוזי יגיע לקבוצה והתלהבו מהרעיון.

 

הדגלים ביציעי טדי (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
הדגלים ביציעי טדי(צילום: פרטי)

 

אוהדת בית"ר, אמיר גאדבן, כתבה פוסט בנושא: "רגע, אף דרוזי לא קיבל מכות למרות שעשה צבא? אף דרוזי לא קיבל אגרוף כי עלו על המבטא שלו, אף דרוזי לא חטף קללות או כונה 'ערבי' כשעלו על זהותו? אף דרוזי לא הסתנן בכוונה כדי ללמד את בית"ר 'הגזענית' לקח? אלו אוהדים דרוזים, אוהדי קבע בטדי, שבלי הדגל לא מבחינים בהם כי הם עטופים בסמלי הקבוצה, אוהדים אשר אוהדי בית"ר הם משפחתם וטדי הוא ביתם".

 

"מיוזמתם האישית הם יזמו רעיון מבורך והוסיפו צבעים ליציעים. כולם פירגנו או שיתפו פעולה. בית"ר מכילה כמות לא מבוטלת של אוהדים דרוזים שאף מגיעים מהצפון לבירה ולא מפספסים משחקים, הרבה אנשי ביטחון שמניחים את הנשק, תולים את המדים ומתייצבים באצטדיון על מדים בצהוב-שחור".

 

"זו בית"ר שאנחנו מכירים שלא מספרים לכם עליה, הדימוי השלילי דבק בה כמו בחשוד חף מפשע שדבק בו הקלון ללא הצדקה. קבוצה שיש בה אוהדים מכל רחבי הארץ, מכל קצוות החברה, מכל הקשת התרבותית, תתפלאו - מהמון סוגים. כור היתוך. כמו שסכנין היא קבוצת הלאום של ערביי ישראל, בית"ר היא הקבוצה של המדינה. הפכתם את אוהדי בית"ר והארגון למפלצת כאילו היה מדובר באחרון העבריינים, משפחת פשע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
דגלי העדה הדרוזית
צילום: פרטי
מומלצים