שתף קטע נבחר

ג'ון אוגו הורחק מארבעה משחקים

קשר הפועל באר שבע, שדחף את אבי ריקן וקילל את השופט לירן ליאני בהפסד למכבי תל אביב, נענש בצורה קשה בעקבות ההרחקה. הוא הביע צער על מעשיו ומסר לדיין מכתב התנצלות ששיגר לאיגוד השופטים. עונש רדיוס לבני יהודה

בית הדין של ההתאחדות הרחיק הערב (ד') מארבעה משחקים את קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו, בעקבות האירועים במשחק נגד מכבי תל אביב. כזכור, הקשר הניגרי איבד את עשתונותיו במהלך המשחק מול הצהובים ביום ראשון (1:0), דחף את אבי ריקן וקילל את השופט לירן ליאני שהוציא לו שני כרטיסים צהובים תוך זמן קצר.

 

השחקן הביע צער והתנצל על מה שקרה. הוא הגיש לדיין, עו"ד גיורא לנדאו, מכתב התנצלות שאותו שיגר לדבריו לאיגוד השופטים ולהתאחדות. בהמשך אוגו ביקש לומר דבר מה אישי בפני הדיין, והכתבים התבקשו לצאת מהאולם.

 

ג'ון אוגו בבית הדין. עונש כבד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ג'ון אוגו בבית הדין. עונש כבד(צילום: אורן אהרוני)

 

"לאחר שהונף לעברו הכרטיס הצהוב הראשון בשל משחק מסוכן, ג'ון אוגו דחף ללא כדור את שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן, דבר שגרם למהומה גדולה בין שחקני הקבוצות", נכתב בדו"ח השיפוט על האירוע. "כתוצאה מכך, הורחק השחקן בכרטיס צהוב שני בגין הדחיפה, והחל להשתולל ולהתפרע תוך שהוא נצמד אליי מספר פעמים בצורה אגרסיבית ומאיימת. הוא אחז בידי וצעק לעברי - 'פאק יו, פאק אוף'. הנ"ל סירב להירגע ולעזוב את כר הדשא והדבר התאפשר רק אחרי מספר דקות הודות להתערבות של חבריו לקבוצה".

עוד הערב, בני יהודה ספגה עונש רדיוס בעקבות קריאות גזעניות במשחק מול מ.ס אשדוד, ונקנסה ב-20 אלף שקלים. הדיין כתב בהחלטתו: "זוהי העמדתה לדין החמישית העונה של הנאשמת בגין מעשי אוהדיה, וכדאי היה כי תשים לב לעובדה זו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'ון אוגו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים