שתף קטע נבחר

דמארי בספק לסכנין, בכורה לריינן בהרכב

חלוץ מכבי חיפה סובל ממתיחה קלה בשריר, מוחמד עוואד צפוי להחליפו ב-11. ההולנדי יעלה במקום דוס סנטוס המוצהב. ביטון וטואטחה על הכוונת לעונה הבאה

עומר דמארי בספק למשחקה הקרוב של מכבי חיפה, בשבת (18:15) בדוחא מול בני סכנין. החלוץ נפצע מול קריית שמונה, סובל ממתיחה קלה בשריר והיום ינסה לחזור לאימונים מלאים. במידה ולא יהיה כשיר, מוחמד עוואד צפוי להחליפו בהרכב.

 

 

מי שיערוך בכורה ב-11 של פרד רוטן הוא הבלם ההולנדי, אטיין ריינן, שיעלה במקומו של אליסון דוס סנטוס המוצהב. ריינן אמור להיבחן בזכוכית מגדלת ורוטן אמור לקבל החלטה לגביו האם להמשיך איתו לעונה נוספת.

 

ייאלץ לראות את המשחק מהיציע. דמארי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ייאלץ לראות את המשחק מהיציע. דמארי(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ושמותיהם של טאלב טואטחה וניר ביטון עלו כמעומדים. הצוות ההולנדי כבר החל בחיפושים אחרי זרים חדשים, מאחר שכל אלה שמשחקים העונה (מלבד דוס סנטוס) צפויים לעזוב. קאיו וסטפנוס אתנסיאדיס לא אמורים להיכלל עוד בסגל העונה.

 

רוטן אמר לקראת ההתמודדות נגד סכנין: "כל משחק קשה לנו, וכך גם יהיה בשבת. זה לא מספיק שניצחנו משחק אחד. המטרה המרכזית שלנו היא לספוג פחות". על הלחץ במועדון, אמר המאמן: "יש תמיד לחץ במועדונים גדולים, אבל כאן זה אולי יותר עניין של חוסר ביטחון בגלל המיקום בטבלה. אימנתי לא מעט במועדונים שהיו בצמרת, כאן זה שונה".

 

לגבי קאיו וקלאוס, הוסיף ההולנדי: "אין לנו שחקן כמו מסי שהיכולת שלו ברורה. אני רוצה להכיר יותר את השחקנים ורק לאחר מכן אקבל החלטות בנוגע אליהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי
אטיין ריינן
צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי
מומלצים