שתף קטע נבחר

מסאי דגו העביר אימון ראשון באשקלון

המאמן החדש התקבל בפרחים על ידי האוהדים. אייל משומר ישוב לסגל למשחק מול ק"ש בראשון (19:00). הפסד עלול להוביל לסיום דרכו של חיים סילבס בקבוצה הצפונית

מסאי דגו, שחתם אתמול בהפועל אשקלון והחליף את יובל נעים לאחר ארבע שנים וחצי בתפקיד, העביר הבוקר (חמישי) את אימון הבכורה שלו. דגו, שהגיע כשעה לפני האימון, התקבל על ידי מספר אוהדים שקיבלו אותו עם זר פרחים ואיחלו לו בהצלחה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

אגב, כשאחד האוהדים דיבר על המועמדים הנוספים שהיו לעמדת המאמן, ענה לו דגו בצניעות: "כולם טובים ולכולם מגיעה הזדמנות", מה שבוודאי מעיד על האופי של המאמן.

 

דגו והאוהדים (צילום: מאור לוי)
דגו והאוהדים(צילום: מאור לוי)

 

בתוך כך, באשקלון מתכוננים למשחק החוץ הקרוב ביום ראשון (19:00) מול קריית שמונה במסגרת הליגה. מי שאמור להיעדר הוא המגן השמאלי, שי חדד, שעדיין לא כשיר. אייל משומר הוותיק ישוב לסגל. הבלם בראניסלב יובאנוביץ' מתח שריר באימון הבוקר ונראה כי לא יוכל לשחק בראשון.

 

הפסד לאשקלון וסילבס עשוי לסיים את דרכו

בעקבות התבוסה למכבי חיפה (4:0) במחזור האחרון, מעמדו של חיים סילבס בקריית שמונה התערער. איזי שרצקי עשוי לבצע זעזוע במידה והקבוצה תפסיד במחזור הקרוב גם לאשקלון. שרצקי, שבנה העונה קבוצה עם תקציב שיא, ציפה להגיע לפלייאוף העליון ולא חלם שהקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון.

 

סילבס ושרצקי שוחחו לא מעט בימים האחרונים והמאמן מבין את האכזבה הגדולה מהתוצאות. לא מעט שחקנים יחזרו לסגל לקראת המשחק, כאשר עומר לאקו, אפונסו טיירה ושגיב יחזקאל שנעדרו מול חיפה עקב הרחקות, צפויים לשחק. גם מרקוס דיניז הפצוע שעשה אימונים מלאים עשוי לחזור להרכב לצידו של קרלוס קוויאר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים