שתף קטע נבחר

ג'ורדי קרויף: "הכי חשוב להיות אנושי ולהודות שטעית"

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לקראת המפגש מול הפועל רעננה בשבת (16:00) והתייחס לטעויות השיפוט הרבות בליגה לאחרונה: "לכולם יש רגעים טובים יותר ופחות, זה חלק מהכדורגל". ראיקוביץ': "כרגע העתיד שלי כאן, אחרי המונדיאל נראה"

"בליגה הזו כל משחק קשה לנצח, לא משנה כמה נקודות יש לך או ליריבות, כולן נלחמות על המטרות שלהן", כך אמר היום (חמישי) ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב, שרוצה להמשיך ולהוליך את טבלת ליגת העל גם לאחר המפגש בסוף השבוע מול הפועל רעננה (שבת, 16:00).

 

לטבלת ליגת העל

 

קרויף המשיך: "יש קבוצות שתמיד קשה לשחק נגדן וכל משחק הוא קרב אחר. אנחנו צריכים להתחיל כל משחק באותה אינטנסיביות, לא להסתכל על היריבה אלא על עצמנו. נגד עכו היה לנו מזל לקחת שלוש נקודות. אני רוצה שהקבוצה לא תצטרך מזל, אלא שננצח משום שבאנו מוכנים. אנחנו מכבדים כל יריבה, כל משחק הוא קשה ולכן הליגה מעניינת. אנחנו צריכים להופיע ולשמור על המומנטום הטוב שלנו".

 

"יש קבוצות שתמיד קשה לשחק נגדן". קרויף (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"יש קבוצות שתמיד קשה לשחק נגדן". קרויף(צילום: עוז מועלם)

"לא רק בישראל קבוצות הצמרת נחלשו", טען ההולנדי. "לפעמים יש משחקים שהם פשוט קשים. במשחק נגד עכו אם היינו כובשים בדקות הראשונות אז היה משחק שונה".

 

קרויף גם התייחס לטעויות הרבות של השופטים לאחרונה: "לכולם יש רגעים טובים ופחות טובים. גם אני טעיתי בעבר כשחקן וכמאמן. זה חלק מהכדורגל. אני אוהב שתמיד יש תקשורת בין השופטים, השחקנים והמאמנים - אתה תמיד תקבל תשובה כשתבוא לשאול משהו. כולם טועים, גם שחקנים וגם שופטים. הדבר החשוב ביותר הוא להיות אנושי ולהודות שטעית".

 

"גם אני טעיתי בעבר". קרויף (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"גם אני טעיתי בעבר". קרויף(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הצהובים גם התייחס לשעת המשחק המוקדמת: "יש הרבה דברים שיש לי דעה עליהם, אני מעדיף לדבר על הדברים שאני יכול לשלוט עליהם. כל שבוע קבוצה אחרת צריכה לשחק בשעה הזו. זה היה קשה מאוד עבורנו בפעם שעברה ולכן אין לי תירוצים להתלונן על זה. השעה הזו גורמת לבעיה מנטלית כדי לבוא מוכן למשחק".

 

על האפשרות שאלירן עטר יפתח: "אני חושב שכל החלוצים שלנו כובשים שערים וזה חשוב לנו. לא משנה מי כובש, הכי חשוב שמכבי תל אביב כובשת".

 

"אני חושב רק על הליגה הישראלית ולקחת את האליפות עם מכבי", אמר שוער מכבי, פרדראג ראיקוביץ'. "אחרי זה אעשה הכל כדי להיות השוער הראשון של סרביה. אם אשחק טוב במכבי אולי המאמן ייקח את זה בחשבון וייתן לי להיות השוער הראשון. כרגע העתיד שלי זה במכבי ולקחת אליפות, אחרי זה הגביע העולמי ואז נראה מה יהיה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים