שתף קטע נבחר

ממן: "מקווה שלא נפסיד בטוטו טרנר לעולם, מרגיש מוכן לקבל זימון לנבחרת"

קשר הפועל ב"ש התייחס למשחק בראשון (21:00) מול בית"ר ירושלים: "לא יקבע כלום". בכר: "שהר כשיר, מליקסון כבר עורך אימונים. אוהב מאוד את בן זקן, אנחנו חברים טובים"

 

הפועל באר שבע תפגוש ביום ראשון (21:00) את בית"ר ירושלים לסוג של משחק עונה, כשהפער ביניהן עומד על נקודה בלבד. על הנייר ב"ש עדיפה, בטח באצטדיון טוטו טרנר בו לא הפסידה מעולם בליגה. אחד האקס פקטורים של האלופה בתקופה האחרונה הוא חנן ממן, שהגיע בחלון ההעברות של חודש ינואר מהפועל חיפה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

"שמח שהשתלבתי ככה מהר, זאת הייתה הציפיה שלי. אני מקווה להמשיך לשחק כמה שיותר טוב כי תמיד צריך להוכיח כאן", אמר הקשר במסיבת עיתונאים אחר הצהריים. על המשחק מול האקסית מירושלים, הוסיף ממן: "נפגשתי עם בית"ר מספיק פעמים מאז שעזבתי. כבר עברו שלוש עונות. רוצה לנצח את בית"ר כמו שאני רוצה לנצח כל קבוצה".

 

בכר וממן. שני אנשי המפתח ביום ראשון? (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
בכר וממן. שני אנשי המפתח ביום ראשון?(צילום: הרצל יוסף)

 

ממן סיפר גם על המעבר שלו לב"ש: "ההבדלים בין הפועל חיפה לב"ש הם בשאיפות. תמיד רציתי להגיע להפועל ב"ש, זה היה החלום שלי. אם לא הייתי רוצה לא הייתי עושה את כל הבלגן כדי לבוא". על העובדה שהאלופה עדיין לא הפסידה משחק באצטדיונה הביתי: "תמיד יושב בראש שעוד לא הפסדנו כאן. כל קבוצה שמגיעה לפה אנחנו רוצים וצריכים לנצח. מקווה שלא נפסיד פה לעולם".

 

למרות הלחץ והיוקרה במשחק הזה, הקשר לא מתרגש: "זה משחק גדול אבל לא יקבע כלום". על העתיד שלו: "אם אמשיך ביכולת אין ספק שאני רואה את עצמי מוזמן לנבחרת".

 

טוטו טרנר. ב"ש תפסיד בו לראשונה? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
טוטו טרנר. ב"ש תפסיד בו לראשונה?(צילום: רויטרס)

 

ברק בכר הוסיף: "סגל לא מלא זה לא חדש לנו, לכן לא יכול להוות תירוץ. זה משחק נגד קבוצה שלא סתם נמצאת במקום השני בשלב הזה של העונה. היא מוכשרת ומסוכנת. נצטרך להתכונן בהתאם ולשפר את היכולת. יהיה מעניין".

 

עוד אמר בכר על הפצועים: "בן שהר שיחק מחצית במשחק אימון נגד יבנה וכבש, הוא כשיר. מליקסון בימים הקרובים אמור להתאמן כרגיל. טוני ווקאמה סובל תקופה מאוד ארוכה. הוא עושה את המקסימום".

 

בכר ובני בן זקן חברים טובים מהתקופה בקריית שמונה, לכן אין ספק שמדובר במפגש אמוציונאלי עבור שניהם: "יש פיקנטריה. בני ואני חברים טובים, שיחקנו שנים יחד, הוא היה עוזר שלי שנתיים ואני מעריך אותו כמאמן וכבן אדם. אנחנו מדברים מדי פעם. הוא חכם ואינטליגנט. הוא מתמודד יפה מאוד השנה, אני מאחל לו הצלחה אחרי המשחק הזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים