שתף קטע נבחר

עמיר תורג'מן: "מכינים למכבי ת"א הפתעות"

המאמן שהתפתח אצל הצהובים יארח אותם עם אשדוד מחר (שבת, 20:30) ויקווה להוכיח שהוא ראוי לחזור לקריית שלום כמאמן ראשי

זה לא יהיה מופרך לקבוע שבמידה שמ.ס אשדוד תשרוד עונה נוספת בליגת העל, זה ככל הנראה יהיה לא מעט בעזרת היריבה אותה תארח בשבת הקרובה, מכבי תל אביב (20:30).

 

לטבלת ליגת העל

 

האדומים-צהובים נמצאים כבר כמה מחזורים מעל הקו האדום, ומי שאחראי על השינוי החיובי הוא בעיקר המאמן הטרי שחווה את עונתו הראשונה בליגת העל, עמיר תורג'מן.

 

תורג'מן. בא ממכבי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
תורג'מן. בא ממכבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

באמצע העונה שעברה, לאחר פיטוריו של שוטה ארבלדזה, שמו של תורג'מן עלה כמועמד לאמן את מכבי בשל הקרבה והיחסים שלו עם ג'ורדי קרויף ועם המועדון עצמו בו שיחק ועבד במשך שנים. אבל זה לא קרה, והמאמן ששימש גם כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת מצא את עצמו דווקא במועדון בו גדל, שאגב שאף להחתימו עוד בתחילת העונה.

 

מתוך שישה שחקנים שהקבוצה צירפה בינואר, שלושה הגיעו ממכבי תל אביב בהשאלה (איגור פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן) וסביר להניח שהמוטיבציה שלהם להוכיח לקרויף שהם ראויים להיות בסגל לעונה הבאה, תעזור לאשדוד להוציא נקודות. גם במשחק הראשון בין הקבוצות לא היה קל לסגנית האלופה שסחטה 1:1 מתורג'מן ושחקניו.

 

תורג'מן התייחס למשחק מול מוליכת הטבלה: "מכבי זאת קבוצה עם המון אפשרויות בהתקפה. נכין את הקבוצה בצורה מצוינת. זה לא יהיה קל כי הם מצאו את הנוסחה. אנחנו מכינים להם כל מיני הפתעות, מקווה שנצא קדימה ונעשה את הדברים נכון". המגן קרלו ברוצ'יץ' הוסיף: "מקווה שנמשיך את המומנטום מהניצחון על עכו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאור לוי
עמיר תורג'מן
צילום: מאור לוי
מומלצים