שתף קטע נבחר

"רוב הסיכויים ששכטר ישחק במכבי ת"א"

כך מעריכים גורמים בסביבת סגנית האלופה, שהגישה לו הצעה מפתה. גם הפועל ב"ש עדיין לא ירדה מאפשרות צירופו של החלוץ בקיץ. קפטן בית"ר מימן לעצמו ביטוח אישי מיוחד עד לתום העונה

גורמים המקורבים מאוד למכבי ת"א מעריכים כי קפטן בית"ר ירושלים, איתי שכטר, יחתום אצלה בסיום העונה, אחרי שכבר הוגשה לו הצעה מפתה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט.

 

שכטר, המסיים את חוזהו בבית"ר בתום העונה, נפגש השבוע עם נציג הבעלים, אלי אוחנה, והוצע לו לחתום על מתווה לארבע או חמש שנים, בתוספת הבטחה כי ישולב לכשיפרוש בצוות המקצועי של המועדון.

 

יישאר בבית"ר או לא? שכטר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יישאר בבית"ר או לא? שכטר(צילום: עוז מועלם)

 

סוכנו של שכטר, אבי נמני, הבהיר כי השחקן לא ייפגש עם קבוצות המעוניינות בו עד לסיום העונה, אך אישר כי מכבי ת"א והפועל ב"ש רוצות לצרפו (שם הוא צפוי להשתכר כ-360 אלף דולר לשנה). עוד מתברר כי שחקנים ממכבי וב"ש פנו בימים האחרונים לחלוץ ומנסים לשכנע אותו לחתום בקבוצות שלהם.

 

שכטר, שהחליט לממן לעצמו ביטוח אישי מיוחד מחשש לפציעה - מאחר ובעוד שלושה חודשים יהפוך לשחקן חופשי - עדיין נותן לבית"ר את זכות הראשונים להחתימו. אוהדי בית"ר מציפים אותו בהודעות על מנת שיבחר להישאר בסופו של דבר במועדון. "שכטר יכול לסיים פה את הקריירה", אמרו בבית"ר. "יש לו פה מעמד שלא יהיה לו בשום מקום אחר, בחדר הלבשה או בקטע המקצועי. הוא יעשה טעות חייו אם יעזוב".

 

בן זקן: "המיקום לא מעסיק אותנו כרגע"

ובעניין אחר: בית"ר מתכוננת למשחק מול הפועל רעננה (א', 20:15) בנתניה, ומודעת לקושי במשחק מול קבוצת תחתית במחזור הסיום של העונה הסדירה. "מהרגע הראשון הגעתי למקום בו אנשים מאמינים בעצמם ואני חלק מזה", סיפר היום בן זקן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו מגלים יציבות, גם מבחינת התוצאות. היכולת משתפרת וזה גורם לנו להאמין".

 

בן זקן הוסיף: "אחרי שנדע מה המיקום, נחשוב אולי שיש לזה משמעות. כרגע זה לא מעסיק אותנו. רעננה היא קבוצה שהשתפרה ואנחנו מרוכזים רק במשחק מולה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
איתי שכטר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים