שתף קטע נבחר

קורנפיין בניגוד עניינים, חלובה צפוי להיבחר ליו"ר ההתאחדות

שוער העבר מחזיק בתיק הספורט בעיריית ירושלים וייאלץ לוותר על התפקיד אם ירצה להתמנות ליו"ר, למרות תמיכתם של אלונה ברקת, איזי שרצקי ואשר אלון. אמיר סולרסקי, שניהל בעבר את רשות הספורט העירונית בראשון לציון, הצטרף למרוץ

היועצים המשפטיים של ההתאחדות לכדורגל טוענים כי מינויו של איציק קורנפיין לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אינו חוקי, בגלל ניגוד עניינים בין תפקידו הנוכחי – מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים - לבין תפקיד היו"ר.

 


 

"קורנפיין לא יכול לכהן בשני התפקידים בו זמנית. למחזיק תיק הספורט בעירית ירושלים אמנם אין זיקה ישירה להתאחדות, אולם מאחר שאסור לו להעדיף מגזר או אזור מסוים על פי התקנון, הוא לא יכול להיות יו"ר התאחדות ובמקביל לדאוג לספורט בירושלים", הסבירו במחלקה המשפטית של ההתאחדות. 

 

ניגוד עניינים. קורנפיין (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
ניגוד עניינים. קורנפיין(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

על פי ההערכות קורנפיין זוכה לתמיכה של אלונה ברקת, שנחשבת למתנגדת הגדולה ביותר של שטרן חלובה. גם אשר אלון ואיזי שרצקי תומכים במינויו. למרות הפופולריות של שוער העבר מתברר כי מדובר במהלך שלא צפוי לצאת לפועל, אלא אם יחליט קורנפיין לעזוב את תפקידו כמחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים. יש לציין שתפקיד יו"ר ההתאחדות אינו כולל שכר.

 

מי שממשיך להוביל במרוץ למשרה הוא חלובה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. "ברגע שחלובה יודיע רשמית שהוא מתמודד על התפקיד, וזה עשוי לקרות בשבועות הקרובים, הוא ינצח בנוק-אאוט כל מי שיעמוד מולו. הוא יהיה יו"ר ההתאחדות", העריך בכיר בענף. 

 

שם נוסף שעלה כמועמד בימים האחרונים הוא אמיר סולרסקי, הבעלים של חברת "מבט קדימה", המתמחה בתשתיות ספורט וקהילה. סולרסקי, שמשמש כיום כיו"ר דירקטוריון של החברה הממשלתית לפיתוח עכו העתיקה ונצרת, ניהל בעבר את רשות הספורט העירונית בראשון לציון.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ארנון בוסאני
איציק קורנפיין
צילום: ארנון בוסאני
מומלצים