שתף קטע נבחר

דיא סבע תורגל באימון בהרכב הנבחרת

המאמן הזמני אלון חזן הציב את מלך השערים של ליגת העל בהתקפה, לצד הליגיונרים תומר חמד וטל בן חיים. גם טואטחה תורגל ב-11. ביברס נאתכו מונה לקפטן

 



נבחרת ישראל קיימה הערב (חמישי) אימון לקראת משחק האימון במוצאי שבת מול רומניה (21:00, נתניה).

 

המאמן אלון חזן הציב באימון את דיא סבע כחלק משלישייה התקפית שכללה גם את תומר חמד וטל בן חיים. לואי טהא הוצב כבלם לצד איתן טיבי. אלמוג כהן וביברס נאתכו תורגלו בקישור האחורי. קשרה של צסק"א מוסקבה ירשום במוצ"ש מול רומניה את הופעתו ה-50 במדי נבחרת ישראל. עם או בלי קשר לציון הדרך, נבחר היום נאתכו על די המאמן אלון חזן לקפטן הנבחרת.

 

נבחרת ישראל מתאמנת (צילום: אורן אהרוני)
ביברס נאתכו ומאור קנדיל. "באים לעשות את הכי טוב"(צילום: אורן אהרוני)

 

ההרכב המלא שתורגל: אריאל הרוש; בן ביטון, איתן טיבי, לואי טהא, טאלב טואטחה; ביברס נאתכו, אלמוג כהן, מאור מליקסון; דיא סבע, תומר חמד, טל בן חיים.

 

לפני האימון אמר הקפטן החדש: "נכון שזה לא מצב רגיל שאין מאמן, כל השחקנים באמת מחכים לרוץ עם מאמן, אבל זה מצב עובדתי. אלון בא לעשות מה שהוא יכול, לעזור לנבחרת, אנחנו צריכים להיות מקצוענים ולעשות את העבודה שלנו".

 

ערן לוי באימון נבחרת ישראל (צילום: אורן אהרוני)
ערן לוי. זימון בכורה לנבחרת בגיל 32(צילום: אורן אהרוני)

 

על רמת המחוייבות של השחקנים במצב הנוכחי אמר נאתכו: "ברמת נבחרת אי אפשר לשאול מה החשיבות של המשחק, שחקן מייצג את המדינה ועבורו זה הדבר הכי חשוב שיש. זאת הפעם הראשונה שאנחנו משחקים בקונספט הזה, בלי מאמן, אבל יש אנשים שמקבלים את ההחלטות".

 

נאתכו נשאל על סוגיית ערן זהבי ועד כמה הוא חסר בנבחרת וענה: "אני מכיר את ערן הרבה שנים, יש דברים שהם מעבר לכדורגל. הוא עשה משהו וקיבל עונש. ברגע שיקראו לו אני מאמין שהוא יחזור".

 

 

נבחרת ישראל מתאמנת (צילום: אורן אהרוני)
אלון חזן. "לא סיטואציה רגילה"(צילום: אורן אהרוני)

 

נבחרת ישראל מתאמנת (צילום: אורן אהרוני)
נאתכו ואלמוג כהן באימון(צילום: אורן אהרוני)

 

"ביום שלא אתרגש פשוט אפסיק לבוא לפה", התייחס השחקן לתחושות לקראת המשחק. "ברור שיש שוני מבחינת חשיבות המשחק. במשחקים חשובים כשרמת גן מלא הסיטואציה אחרת. אנחנו באים עם רצון להציג יכולת טובה".

   

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים