שתף קטע נבחר

שוב איתכם: ליאור אסולין קירב את הפועל לוד לליגה ב'

החלוץ בן ה-37 כבש שער שוויון חשוב ב-2:2 נגד הפועל עירוני גדרה במשחק העונה של ליגה ג' מרכז, ולאחר מכן נפצע כשחבריו קפצו עליו ופגעו בו בצלעות. בחגיגות אחרי המשחק הניפו השחקנים את מאמן הקבוצה, אופיר רגב, שיעבור השבוע ניתוח לב פתוח

34 שנה אחרי שזכתה בגביע מדינה היסטורי (אחרי ניצחון במשחק הגמר 2:3 בפנדלים על הפועל באר שבע) והוציאה אלפי תושבים צוהלים לרחובות העיר, הזכירה היום (שלישי) הפועל לוד נשכחות מהעבר.

 

הקבוצה ששיחקה בשנות השמונים בליגה הבכירה (כיכבו בה שלישיית האחים בנודיס המפורסמת, יעקב בוזגלו, ישראל בן ממס, יצחק נעמן, יעקב הלל, בני סמדג'ה ומשה זיתון) והוקמה הקיץ מחדש סיימה הערב בתיקו 2:2 בקרב הצמרת נגד הפועל עירוני גדרה ונמצאת על סף חזרה לליגה ב', כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה בליגה ג' מחוז מרכז. לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות, אך ללוד יותר ניצחונות (מה שקובע בשוויון נקודות בליגה הזו) והיא מדורגת ראשונה.

 

אופיר רגב מהפועל לוד חוגג (צילום: אבי מועלם)
אופיר רגב. "עכשיו אני יכול לנסוע לבית החולים בשקט"(צילום: אבי מועלם)

 

את השער הראשון של לוד כבש לא אחר מאשר החלוץ הוותיק ליאור אסולין, שהצטרף ללוד לאחרונה כדי לסייע לה במאבק העלייה. אסולין, שעבר כברת דרך ארוכה בכדורגל הישראלי, נכנס כמחליף במחצית השניה כשקבוצתו פיגרה 0:1, כבש את שער השוויון בדקה ה-80 והספיק להיפצע ולהיות מוחלף, לאחר שחבריו קפצו עליו ופגעו בו בצלעות ללא כוונה.

 

אגב, הסיפור המרגש מאחורי מפגש הצמרת של ליגה ג' שייך למאמן הפועל לוד, אופיר רגב (בנו של ראש העירייה לשעבר), שצפוי לעבור מחרתיים ניתוח לב פתוח (שלישי במספר בשנים האחרונות). בסיום הוא חגג עם הקהל ואמר: "עכשיו אני יכול לנסוע לבית החולים בשקט". לא פחות מ-600 אוהדים לודאים ליוו את קבוצתם למשחק בגדרה ובסך הכל נכחו במגרש כ-1,000 אוהדים. עם שריקת הסיום התפתחה קטטה על כר הדשא בהשתתפות אנשים מצד שתי הקבוצות, ורק לאחר התערבות כוח השיטור והאבטחה שנכחו במקום הרוחות נרגעו.

 

הפועל לוד חוגגת (צילום: אבי מועלם)
השחקנים מניפים באוויר את אופיר רגב(צילום: אבי מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
הפועל לוד חוגגת
צילום: אבי מועלם
מומלצים