שתף קטע נבחר

סוף הדרך: 1:4 למכבי נתניה על מכבי ת"א

קבוצתו של קרויף ראתה את סבע חוגג עם שלושער (21 כיבושים בליגה העונה). משחק נוראי לבאבן. הפועל ב"ש יכולה להגדיל מחר (21:00) את הפער ממכבי ת"א לשמונה נקודות אם תנצח את בית"ר, ולהוציא את הצהובים ממאבק האליפות

דיא סבע חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
סבע. ברמה אחת מעל הליגה(צילום: ראובן שוורץ)
 

רמזי ספורי חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
ספורי. לא ספר את באבן(צילום: ראובן שוורץ)

 

במכבי תל אביב קיוו שההודעה של מיץ' גולדהאר על כך שג'ורדי קרויף לא ימשיך במועדון בעונה הבאה לא תשפיע על השחקנים, אז הם חשבו. הערב (שלישי) הפסידו הצהובים 4:1 בחוץ למכבי נתניה והאליפות מתרחקת מהם.

 


 

הקרדיט כולו מגיע למכבי נתניה, שניצלה את חולשתו של ז'אן-סילבן באבן בהגנה, וחגגה פעמיים על חשבונו. בדקה ה-17 הבלם הצרפתי איבד כדור ודיא סבע ניצל זאת כדי לכבוש. רגע לפני הירידה להפסקה באבן לא הצליח להשתלט על כדור עומק של ערן לוי, רמזי ספורי דווקא כן והמשיך לרשת.

 

השער של רמזי ספורי (צילום: ראובן שוורץ)
ספורי כובש את השני של נתניה(צילום: ראובן שוורץ)

ז'אן סילבן באבן מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
באבן מאוכזב(צילום: עוז מועלם)

ג'ורדי קרויף עצבני (צילום: עוז מועלם)
קרויף. עצבני ובצדק(צילום: עוז מועלם)

 

בדקה ה-57 הגיע השני של סבע. החלוץ קיבל כדור מאביב אברהם ובאחד על אחד מול פרדרג ראיקוביץ' הוא לא התקשה לכבוש. נגיעת יד של דודי תירם ברחבה סידרה לברק יצחקי לכבוש מהנקודה הלבנה (80), אבל המילה האחרונה הייתה של סבע עם השלישי שלו וה-21 בליגה העונה אחרי טעות נוראית של פרדרג ראיקוביץ'.  

 

הפער של הפועל באר שבע ממכבי תל אביב עומד כרגע על חמש נקודות, אבל לאלופה משחק חסר אותו תשלים מחר (19:30) בבית נגד בית"ר ירושלים. ניצחון של ב"ש עשוי להוציא את האוויר מהמפרשים של קרויף ושחקניו. זה הפסד שני ברציפות למכבי ת"א בפלייאוף העליון אחרי ה-2:1 להפועל חיפה במחזור הפתיחה.

 

אייל גולסה מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
פרץ, גולסה וטיבי. גם הם לא היו בשיאם(צילום: עוז מועלם)

וידאר קיארטנסון מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
קיארטנסון. הוחלף(צילום: עוז מועלם)

 

מסתמן כי המחזור הבא יהיה הקריטי ביותר של הצהובים העונה, כאשר הם יארחו את הפועל ב"ש. הפסד נוסף יגדיל את הפער ל-11 נקודות ויסגור ככל הנראה סופית את הסיפור עבור התל-אביבים. מכבי נתניה תתארח אצל הפועל חיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דיא סבע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים