שתף קטע נבחר

קרויף: "אין קשר בין ההודעה של מיץ' להפסד"

מאמן מכבי ת"א לא חושב שההחלטה על עזיבתו השפיעה על קבוצתו בתבוסה 4:1 למכבי נתניה. "רוצה להתנצל בפני האוהדים, זו תוצאה כואבת". המנצחת הודיעה: "אופ"א אישרה לנו לשחק באירופה בעונה הבאה". סבע: "לא חושב על העתיד"

דווקא במאני טיים של העונה מכבי תל אביב נמצאת בכושר הכי גרוע שלה. הערב (שלישי) רשמו הצהובים הפסד שני ברציפות בפלייאוף העליון, ועוד איזה הפסד זה היה - 4:1 בחוץ למכבי נתניה.

 


 

ג'ורדי קרויף ושחקניו ראו את דיא סבע לוהט עם שלושער מדהים, בזמן שהגנת מכבי ת"א בעיקר הסתכלה עליו.

 

ג'ורדי קרויף מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
קרויף. קבוצתו לא הופיעה למשחק(צילום: עוז מועלם)

 

"אני לא יכול להגיד מה באמת אני חושב כרגע", ציין קרויף בסיום. "אני רוצה להתנצל לאוהדים שהגיעו היום ועוקבים אחרינו. ה-2:0 במחצית היה אכזרי וגמר אותנו".

 

כשנשאל האם לעובדה שמיץ' גולדהאר הודיע לאחרונה כי הוא לא ימשיך במועדון הייתה השפעה על השחקנים, קרויף היה עצבני וענה: "הפסדנו גם להפועל חיפה לפני ההודעה של מיץ', אז אין קשר בין הדברים. ידעתי שתשאלו אותי את זה, אבל העובדה שהפסדנו אז וגם היום".

 

מכבי תל אביב מאוכזבת (צילום: עוז מועלם)
גולסה, טיבי ובלקמן לא מאמינים(צילום: עוז מועלם)

 

על המשך העונה אמר ההולנדי: "יש לנו את הזכות להילחם על האליפות בדיוק כמו ב"ש. אם המשחק שלהם מחר מול בית"ר יסתיים בתיקו זה טוב עבורנו. אנחנו חייבים להיראות טוב יותר. פתחנו את הפלייאוף בצורה רעה מאוד. זו תוצאה כואבת עבורנו".

 

ברדה: "הכדורגל הישראלי הפסיד את קרויף"

עוזר מאמן המנצחת, שי ברדה, שמח מאוד על התוצאה: "ניצחון של המון המון אופי. בחצי השני היה פחות כדורגל, אבל ידענו שאם נלחץ את מכבי בחצי שלהם נצליח. יש אופי ומבחן מסוים כשאתה מאמן קבוצה צעירה - בניגוד למשחק בטדי ששיחקנו בו מצוין, הפעם היינו פחות טובים אבל הראנו אופי".

 

מיד עם סיום המשחק הודיעו ברמקולים של האצטדיון בנתניה כי אופ"א אישרה לקבוצה לשחק בליגה האירופית בעונה הבאה במידה ותעפיל אליה. כזכור, בעקבות הליך הפירוק שעבר המועדון בשנים האחרונות, היה ספק אם הוא יקבל את האישור המיוחל. "מכבי נתניה עוברת שלבים. הבטחנו שלא נהיה תפאורה בפלייאוף העליון. המטרה שלנו היא לצמצם את הפער מהפועל חיפה ולהתקרב לאירופה", סיכם ברדה. 

 

דיא סבע חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
סבע. איזה שחקן(צילום: ראובן שוורץ)

 

כוכב הניצחון, דיא סבע, שכבש שלושער, הוסיף: "אמרתי מתחילת העונה - הגולים זה הבונוס שלי, הדבר הכי חשוב זה לעבוד קשה ושהקבוצה תראה טוב. השמיים הם הגבול".

 

על עתידו, אמר סבע: "אני נמצא במועדון גדול, ואם הוא ימשיך להתנהל כמו שהוא מתנהל בשנתיים האחרונות אז אפשר להיות אופטימיים. אני כרגע לא חושב על העתיד שלי, כי אם זה יקרה אז יברח לי גם ההווה. יש עוד שמונה משחקים, נסיים את העונה, בקיץ יש חודשיים-שלושה לחשוב ואז אחליט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים