שתף קטע נבחר

ברק יצחקי לא ישחק בארבעת המשחקים הקרובים

חלוץ מכבי ת"א ספג עונש הרחקה למשחק מבית הדין, שמתווסף לשניים נוספים בעקבות 2 אדומים שקיבל העונה ו-5 צהובים. הקבוצה פנתה לאופ"א בטענה שההתאחדות לכדורגל הדליפה ל-ynet את הפרטים על החקירה נגדה, בעקבות עבירה לכאורה על חוקי הפייר פליי הפיננסי. בהתאחדות מכחישים: "אין שום קשר אלינו, שהם יבדקו את עצמם"

אחרי שהורחק מול הפועל באר שבע בשני האחרון, חלוץ מכבי ת"א ברק יצחקי ספג היום (רביעי) עונש הרחקה למשחק נוסף מההתאחדות לכדורגל. המשמעות היא שיצחקי יחמיץ ארבעה משחקים בסך הכל.

 

מכיוון שזה היה הכרטיס האדום השני שלו העונה הוא הורחק אוטומטית משני משחקים, יש לו גם חמישה צהובים ששווים משחק אחד בחוץ ואליהם יש להוסיף את ההרחקה מהיום.

 

יצחקי. בחוץ לארבעה משחקים (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
יצחקי. בחוץ לארבעה משחקים(צילום: גיל נחושתן)

 

מכבי ת"א VS ההתאחדות לכדורגל

חשיפת ynet ספורט בנוגע לחקירת אופ"א על חשד לעבירה של מכבי תל אביב על חוקי הפייר פליי בדמות חריגות בהוצאות, הובילה למתיחות יוצאת דופן בין המועדון לבין ההתאחדות לכדורגל. סגנית האלופה בחרה לפנות לאופ"א ולהתלונן על כך שההתאחדות הדליפה לטענתה את המידע החסוי.

 

בעקבות פנייתה של מכבי לאופ"א, נעשתה פנייה רשמית של ארגון הכדורגל האירופי להתאחדות לכדורגל. בהתאחדות הבהירו לאופ"א: "אין שום קשר אלינו. בבוקר שבו מאמן של מכבי ת"א מצהיר כי לא ניתן היה להביא שחקנים בינואר, יש גם עיתונאים רציניים שבודקים את העניינים. זו בטח לא הדלפה שלנו. שיבדקו את עצמם".

 

ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים (צילום: עוז מועלם)
ג'ורדי קרויף. סיפר שלא היה ניתן להביא שחקנים בינואר(צילום: עוז מועלם)

 

בהתאחדות לכדורגל היו המומים מהתלונה של אנשי מכבי, שכבר בערב הפרסום זעמו והאשימו את ההתאחדות בהדלפת דבר החקירה נגדם. באופ"א קיבלו את עמדת ההתאחדות, ובכל מקרה החקירה תימשך. "מעניין מי הדליף עכשיו את התלונה של מכבי לאופ"א. מוטב במכבי שיבדקו את האנשים שלהם", הגיבו בציניות בהתאחדות.

 

כבר עתה ברור שתקציב מכבי תל אביב יהיה נמוך בעונה הבאה בהשוואה לזו הנוכחית ויוביל לשינויים בסגל. אגב, עד לרגע זה הקבוצה לא פירסמה בתקשורת הודעה רשמית בעניין. בעניין אחר, במכבי זעמו על השמועות שלפיהן המאמן לשעבר ליטו וידיגאל הגיש תביעת פיצויים נגד המועדון.


פורסם לראשונה 11/04/2018 13:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ברק יצחקי
צילום: עוז מועלם
מומלצים