שתף קטע נבחר

בן זקן: "שכטר לא שיחק מסיבות מקצועיות"

אוהדי בית"ר ירושלים כעסו לאחר שהמאמן לא שיתף את החלוץ. בסיום הוא הגיב: "ספגנו שער במחצית השנייה, שחייב אותנו להכניס שחקן הגנה". חן עזרא על מאבק האליפות: "אנחנו מאמינים, הכל נפתח מחדש". ג'ורדי קרויף: "המקום החמישי - אפשרות עצובה"

אוהדי בית"ר ירושלים שוב שרקו בוז לאלי טביב ובני בן זקן למרות שקבוצתם ניצחה ונותרה במאבק על האליפות. המאמן שוב קיבל מהבעלים הוראות והפעם לא שיתף את איתי שכטר בניצחון 2:3 על מכבי תל אביב, שהותיר את הקבוצה במרחק ארבע נקודות מהפועל באר שבע.

 

 

האוהדים מחו על החילופים שביצע המאמן, שהעדיף לשתף את חן דילמוני בהגנה ואת אנתוני וארן בחלק הקדמי. בסיום הוא אמר: "ההחלטות היו מקצועיות. בחצי השני ספגנו שער שחייב אותנו לשמור על היתרון וזה היה מתבקש להכניס שחקן הגנה. ברור שעוד נראה את איתי משחק".

 

איתי שכטר על הספסל (צילום: עוז מועלם)
איתי שכטר על הספסל(צילום: עוז מועלם)

קלאודמיר פריירה ואיתי שכטר (צילום: עוז מועלם)
קלאודמיר פריירה ואיתי שכטר(צילום: עוז מועלם)
 

 

על המשחק עצמו אמר בן זקן: "זה ניצחון מאוד חשוב, שעזר לנו לצמק את הפער. ניצחנו קבוצה קשה, שהגיעה במומנטום בעייתי. פתחנו מצוין, אבל הפנדל סינדל אותנו ובסופו של דבר השגנו שלוש נקודות קריטיות. כל הכבוד לשחקנים שעשו מאמץ גדול. אנחנו מתקרבים והחשיבות היא בניצחון ובצורה בה שיחקנו. אם נמשיך לשחק כמו בחצי הראשון אז יש לנו לאן להתקדם. המשחק הזה נותן לנו ביטחון".

 

חן עוזרא כובש את השני של בית
חן עוזרא כובש את השני של בית"ר(צילום: עוז מועלם)

 

חן עזרא: "ניצחנו משחק קשה בו סיבכנו את עצמנו. היה חשוב מאוד להשיג ניצחון שהחזיר אותנו לעניינים. עכשיו הכל נפתח שוב מחדש. אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל כל העונה לא דיברנו. יש סיכוי, כל הזמן אנחנו מאמינים".

 

ג'ורדי קרויף מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
ג'ורדי קרויף. "מרוצה מהשיפור במחצית השנייה" (צילום: עוז מועלם)

 

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף: "אחרי שספגנו שלושה שערים במחצית זו הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית. היה לנו קשה במחצית השנייה, יש לנו אפס נקודות בפלייאוף, אבל צריך

להמשיך להיאבק ולהכיר במציאות. אני מרוצה מכמה שחקנים שהראו אופי ומהשיפור במחצית השנייה. השיפור הגיע כי השחקנים היו רעבים. זה מתסכל שבעטנו רק פעם אחת לשער במחצית הראשונה ויש לנו על מה לעבוד בצד המנטלי". 

 

על האפשרות שקבוצתו תסיים במקום החמישי אמר קרויף "אני רוצה לחשוב חיובי. זו אפשרות עצובה, אבל אנחנו לא כאלה גרועים ונחזור לעצמנו".

 

עומר אצילי: "לא הצלחנו, המשחק התחרבש לנו. במחצית השנייה נראינו יותר טוב ואת זה צריך לקחת למשחק הבא. אני לא יודע למה לא הצלחנו בפלייאוף. אנחנו לא נראים טוב ונצטרך להרים את עצמנו. כיף גדול לשחק אחרי הרבה זמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
בני בן זקן
צילום: עוז מועלם
מומלצים