שתף קטע נבחר

שכטר קרוב למכבי ת"א, ברקת ובכר לוחצים שיחתום בב"ש

קפטן בית"ר ירושלים, שלא שותף בניצחון 2:3 על הצהובים, מעדיף להגיע לקריית שלום לאחר שקיבל הצעה נמוכה מאוד מאלי טביב ולעונה אחת בלבד. ראשי האלופה מנסים למנוע את הסיכום עם מכבי

 

בבית"ר ירושלים משוכנעים כי איתי שכטר כבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב בחוזה לשנתיים, כפי שפורסם ב-ynet ספורט, כשברקע גוברת המתיחות בין הקפטן שלא שותף אמש (שני) בניצחון (2:3) נגד מי שעשויה להיות קבוצתו הבאה, לבעלים אלי טביב.

 

לטבלת ליגת העל

 

כבר בדצמבר האחרון פרסמנו כאן כי שכטר צפוי לעזוב בסיום העונה הנוכחית. ההעדפה של החלוץ היא להגיע לקריית שלום וייתכן כי לאור היחס כלפיו במשחקים האחרונים בהם כמעט ולא שותף מאז שחזר מפציעה, הסיכום בעל פה שהושג בין שכטר למכבי ייהפך לרשמי בקרוב.

 

איתי שכטר על ספסל בית
בדרך לקריית שלום. שכטר מאוכזב על הספסל(צילום: עוז מועלם)

 

במקביל, אלונה ברקת וברק בכר לוחצים על החלוץ לחתום בהפועל באר שבע וינסו למנוע ברגע האחרון את הסיכום עם הצהובים. שני המועדונים הציעו לו חוזה דומה של 360 אלף דולר לעונה (הרוויח העונה בבית"ר 170 אלף דולר) בחוזה לשנתיים. במידה ושכטר אכן יחתום במכבי, אלון תורג'מן, חלוץ הפועל חיפה, עשוי לעשות את הדרך לאלופה.

 

למרות ההבטחות המוקדמות של בית"ר לשכטר שיקבל חוזה ארוך טווח עם תפקיד מקצועי כבר לפני כחודש וחצי, עד כה לא התקבלה כל הצעה. יתרה מכך, בית"ר צפויה להגיש לשחקן המאוכזב הצעה לשנה אחת בלבד בסכום של כ-200 אלף דולר לעונה מתוך הבנה הדדית כי זה יוביל לסיום דרכו במועדון.

 

ברק בכר (צילום: ראובן שוורץ)
לוחץ על שכטר לחתום בב"ש. ברק בכר(צילום: ראובן שוורץ)

 

שכטר אמנם חגג אתמול עם הקהל בטדי, אולם הוא מאוכזב ובעיקר פגוע מההחלטה לחמם אותו כמעט מחצית שלמה מבלי שיהיה אחד משלושת החילופים. "שכטר מבין שהוא סיים את הסיפור שלו, אבל הוא לא חשב לרגע שזה יהיה היחס לקפטן שהעמיד את הקבוצה כל העונה על הרגליים, זה לא מכובד", אמרו שחקנים, כשאוהדי הקבוצה מחו על ההחלטה שלא לשתפו.

 

המאמן בני בן זקן התייחס לסאגה: "החילוף השלישי היה מתבקש, מישהו היה צריך להיכנס לאגף שמאל ועובדה ש(חן) דילמוני הציל שער. עלינו עם הרכב מאוזן בכושר טוב. שכטר עוד ישחק העונה".

 

עידן ורד ואיתי שכטר חוגגים (צילום מסך מתוך הפייסבוק)
הפוסט שפירסם ורד(צילום מסך מתוך הפייסבוק)

 

עידן ורד, חברו של שכטר, העלה פוסט ברשתות החברתיות יחד עם החלוץ וכתב: "אני ושחקן העונה שלנו". לא ברור האם העיתוי של פרסום הפוסט הגיע בעקבות החדשות האחרונות של עתידו של שכטר והספסול המתמשך שלו.

 

אלי טביב אמנם אמור להשיב רק בחודש הבא למספר שחקנים אם יממש את החוזים שלהם וכרגע חן עזרא, שכבש אתמול שער, מתנדנד. הקשר יעזוב אלא אם כן יתפשר משמעותית על הפחתת שכרו, מאחר שחוזהו בעונה הבאה אמור לעמוד על 230 אלף דולר.

 

איתי שכטר וקלאודמיר פריירה חוגגים (צילום: עוז מועלם)
שניהם בדרך החוצה? שכטר ופריירה אתמול(צילום: עוז מועלם)

 

עזרא: "היה חשוב מאוד לנצח את מכבי, שמח שעשינו את זה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, חשוב שהנקודות נשארו אצלנו. במחצית השנייה לא היינו טובים בכלל, לא יודע למה הצגנו כדורגל כזה, נשתפר. הניצחון אתמול הוא מסר בשביל עצמנו. לא מתעסקים בענייני שכטר, כולנו אוהבים אותו ויודעים מה התרומה שלו והוא עוד יתרום עד לסיום העונה".

 

בבית"ר חגגו בסיום את צמצום הפער מב"ש לארבע נקודות בלבד. "גול בפנדל של סאבו ועוד ניצחון של הפועל חיפה בטרנר ואנחנו נקודה בלבד מהמקום הראשון, אבל עדיין נותרו 18 נקודות והפער רק ארבע, אנחנו עוד יכולים לקחת אליפות", אמרו בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
איתי שכטר
צילום: עוז מועלם
מומלצים