שתף קטע נבחר

תומאס כריסטיאנסן הבהיר: לא אגיע למכבי ת"א

המאמן הדני-ספרדי, הכחיש את הדיווח שלפיו יתמנה למאמן הצהובים. קרע ברצועה הצולבת לבאטוקיו. בן חיים על כמות הקהל: "אם הייתי אוהד, לא יודע אם הייתי מגיע"

מי יהיה מחליפו של ג'ורדי קרויף במכבי ת"א באנגליה דיווחו היום (ראשון) כי המאמן הדני-ספרדי, תומאס כריסטיאנסן, נמצא בדרכו לקריית שלום - אלא שכריסטיאנסן הכחיש מאוחר יותר את הדיווח והבהיר שאין בכוונתו להגיע לאמן את הצהובים.

 

לטבלת ליגת העל

 

כריסטיאנסן בן ה-45 פוטר בפברואר האחרון מלידס שבצ'מפיונשיפ האנגלית ובעבר הדריך גם אפואל ניקוסיה הקפריסאית (איתה זכה באליפות), א.א.ק לרנקה ושימש כעוזר מאמן באל ג'זירה מאבו דאבי.

 

תומאס כריסטיאנסן (צילום: gettyimages)
תומאס כריסטיאנסן(צילום: gettyimages)

 

כשחקן, לכריסטיאנסן יש אפילו שתי הופעות במדי נבחרת ספרד. הוא כבש 105 שערי ליגה בקריירה שלו, כששיחק, בין השאר, בגיחון, אוסאסונה, ראסינג סנטאנדר ו-ויאריאל. בעונת 2002/03 הוכתר כמלך שערי הבונדסליגה כשכבש 21 שערים במדי בוכום.

 

תומאס כריסטיאנסן, בימיו כשחקן (צילום: gettyimages)
תומאס כריסטיאנסן, בימיו כשחקן(צילום: gettyimages)

 

קרע ברצועה הצולבת לבאטוקיו

הקשר כריסטיאן באטוקיו עבר בשעות הערב בדיקת MRI שאישרה את האבחנה הראשונית המצערת לפיה הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית. בימים הקרובים יחליט הארגנטינאי בן ה-26 היכן יעבור את הניתוח. כזכור, באטוקיו נפצע אמש במהלך המחצית הראשונה בניצחון 0:2 של מכבי תל אביב על בני יהודה, והוחלף מיד אחרי שפונה מהמגרש על אלונקה.

 

כריסטיאן באטוקיו. בשורות קשות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
כריסטיאן באטוקיו. בשורות קשות(צילום: אורן אהרוני)

 

בעניין אחר, אלירן עטר ואיתן טיבי, שעשויים לקבל בסיום העונה הודעה כי אינם בתוכניות המקצועיות, לא שותפו אתמול (שבת)  במשחק הניצחון, שהיה גם הראשון של הקבוצה בפלייאוף אחרי ארבעה הפסדים, והשניים מאוכזבים מאוד מכך.

 

מאחורי הקלעים מדברים במכבי על כך שהסיבה המרכזית לשחרור אפשרי של השניים, שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, הוא הניסיון להיפתר מחוזים כבדים בשל מגבלת התקציב בעונה הבאה, כשעדיין מרחפת חקירתה של אופ"א על חריגת תקציב.  

 

בדרך החוצה? עטר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בדרך החוצה? עטר(צילום: אורן אהרוני)

 

העניין המשמעותי ביותר שדובר עליו במועדון היה ההצבעה ברגליים של אוהדי מכבי, כשיותר ממחצית מהאצטדיון היה ריק. הקפטן טל בן חיים דווקא אמר בצורה ברורה: "אם הייתי אוהד, לא יודע אם הייתי מגיע עם איך שהקבוצה נראית בתקופה האחרונה. אפילו הדרך לא הייתה מכובדת".

 

הבלם המשיך: "בעבור מועדון כמו מכבי, לאור היכולת במשחקים האחרונים, אפשר להבין את הקהל – 5,000 הגיעו ועזבו את המשפחות שלהם בשבת".

 

טל בן חיים (צילום: ראובן שוורץ)
"אפשר להבין את הקהל". טל בן חיים(צילום: ראובן שוורץ)

 

הצהובים מודעים למהפכה המקצועית שתעבור הקבוצה בקיץ. "כל שחקן שעולה למגרש, לא משנה מי המאמן ואיפה הוא נמצא על המגרש, משחק בשביל השם שלו והמשפחה שלו. כולם פה עולים להילחם, וזה נראה לא טוב במשחקים האחרונים. אנחנו מבינים את מחאות הקהל, אנחנו מאכזבים אותם", הסביר בן חיים, ששב להרכב לאחרונה על חשבונו של טיבי.

 

השחקן הוותיק התייחס לעתידו: "זו לא שאלה להפנות אליי, אני משתדל לעשות את הכי טוב בכל פעם שאני משחק. כואב לי כשאני לא על הדשא ורואה משחקים מהצד. בקיץ נעשה סיכומים. כולם יודעים מהי מכבי בשבילי, זה לא הזמן להתעסק בי. אנחנו נמצאים במצב לא כל כך טוב וצריכים להרים את הקבוצה".


פורסם לראשונה 22/04/2018 08:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
תומאס כריסטיאנסן
צילום: gettyimages
מומלצים