שתף קטע נבחר

הפרויקט של רביבו / עמיר פלג

גם אני לא האמנתי שיימצא יורש שיוכל להיכנס לנעליו של עופר עיני בראשות התאחדות לכדורגל, אבל קרה לנו נס: "מרכז מכבי" הציע את התפקיד לחיים רביבו! הפינה של עמיר פלג מתוך תוכנית הספורט של ynet

נשבע לכם, גם אני לא האמנתי שיימצא יורש שיוכל להיכנס לנעליו של עופר עיני בראשות התאחדות לכדורגל, אבל קרה לנו נס: "מרכז מכבי" - לפי פרסומים מוזרים - הציע את התפקיד לחיים רביבו! המועמד עצמו לא הגיב, אך "מקורביו" סיפרו שהוא שוקל ברצינות את ההצעה", והוסיפו: "רק רביבו יכול לעשות סדר בהתאחדות". לעשות סדר? אבל פסח נגמר.

 

חיים היה יד ימינו של עיני בהתאחדות, שהתנהלה בשתי ידיים שמאליות. לפני שנתיים הוא אפילו הציע להעתיק את "המודל הספרדי", והוטס למדריד כדי להחתים את פרננדו היירו. זוכרים את הפרויקט של רביבו? "זו התוכנית הטובה ביותר לכדורגל הישראלי", סיפר הפרויקטור. "מסע השכנועים שלי הצליח, היירו הסכים להצעה". בטח הסכים. לחיים!

 

מאוד דומים עיני ורביבו. פעם, כשיו"ר ההסתדרות לשעבר נשאל אם בכוונתו להתמודד על ראשות ההתאחדות לכדורגל, הוא הגיב בזלזול: "הכל כן, רק לא זה". מעניין, כי לפני שנתיים שאלו את רביבו: "יש סיכוי שתחליף עיני?" ומה הוא ענה: "לא רוצה לחזור לבלגן הזה. אין שום סיכוי!" כאלה אנשים הכדורגל שלנו צריך - שמילה שלהם זו מילה!

 

ומה יעשה רביבו כיו"ר? למזלנו, אחרי שכבר החתים את היירו, הוא חשף טפח מחזונו: "יהיו מרכזי מצוינות". אמר הבולדוזר. "מאמנים בנבחרות יעבדו מ-9 בבוקר עד 5 בערב. כשהם יחפשו במחשב שלהם 'ילד, מגן שמאלי' תעלה להם רשימה של חמשת השחקנים הכי טובים בישראל בתפקיד הזה"... הכל במחשב! גאון, הרביבו הזה!!! בשביל המאמנים זה יהיה עוד יום במשרד, ותוך כמה שנים אנחנו אלופי עולם. בפלייסטיישן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
חיים רביבו
צילום: עוז מועלם
מומלצים