שתף קטע נבחר

תורג'מן: "לא מסתכלים על אשקלון, הכל תלוי בנו"

לקראת המשחק מול הפועל רעננה (שני, 20:00), מאמן מ.ס אשדוד התעלם מאיבוד הנקודות של היריבה בתחתית: "אנחנו פוגשים קבוצה שתמיד עשתה לנו חיים קשים, רוצים לעשות את העבודה". רעננה: ארבייטמן יחליף את אבוחצירה בהרכב

לאחר ההפסד הביתי של הפועל אשקלון לעכו בשבת, השכנה מהתחתית מ.ס אשדוד שרויה באווירה די אופטימית לקראת המשחק הערב (שני, 20:00) מול הפועל רעננה. האדומים-צהובים יחסרו מספר שחקני מפתח, ביניהם החלוץ מאוריציו קורדיירו המורחק וכן גדי קינדה, יובל יעקובוביץ', דן ביטון ומשה אוחיון הפצועים, אך עמיר תורג'מן מאמין שקבוצתו תצליח לגבור בפעם הראשונה אי פעם במסגרת ליגת העל על האדומים מהשרון.

 

לטבלת ליגת העל

 

"האמת שכל המשחקים בפלייאוף התחתון הם מכריעים מבחינתנו, בטח בתקופה הזו שבה אנחנו ממוקדים ודרוכים לקראת המטרה, שהיא כמובן להישאר בליגה", אמר המאמן. "הייתה הכנה טובה בשבוע האחרון, עשינו את הדברים נכון. אנחנו פוגשים קבוצה קשה שתמיד עושה לנו חיים קשים, אנחנו באים מוכנים וממוקדים ונעשה את העבודה כמו שצריך".

 

דור ג'אן חוגג (צילום: עוז מועלם)
דור ג'אן חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

על איבוד הנקודות של אשקלון אמר תורג'מן: "אני לא מסתכל על הפועל אשקלון, אני מסתכל רק עלינו. הכל תלוי בנו כרגע וגם אחרי המשחק זה יהיה תלוי בנו, אבל אנחנו רוצים לעשות את העבודה כמו שעשינו אותה נגד מכבי חיפה וכמו שעשינו כמעט נגד עכו בשבוע שעבר".

 

שוער הקבוצה יואב ג'רפי הוסיף: "אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק הרגיל שלנו, לא ללכת אחורה,

לשלוט בקצב של המשחק ולהניע כדור כמו שאנחנו מניעים באימונים. לא הייתי מגדיר את הפועל רעננה 'כבשה שחורה' שלנו, זה שלא ניצחנו אותם לא אומר שום דבר. היו עוד כמה משחקים במהלך העונה שלא הצלחנו לנצח, כמו קריית שמונה בחוץ ועוד כמה משחקים שלא ניצחנו עד עכשיו והעונה זה כן יסתדר. אני מקווה שנשבור עוד משהו השנה".

 

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, וובה בראון, אור אינברום, דור ג'אן, בנצי מושל, דין דוד.

 

מנחם קורצקי על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
ישלב את המחליפים. קורצקי(צילום: ראובן שוורץ)

 

רעננה: "נעלה לכל משחק בשיא הרצינות"

למרות שכבר הבטיחה הישארות בליגת העל, בהפועל רעננה הבהירו כי יעלו "בשיא הרצינות" ליתר המשחקים שנותרו בפלייאוף התחתון. הבעלים אשר אלון שוחח עם השחקנים וביקש שלא יורידו את הרגל מהדוושה: "למרות שכבר נשארנו בליגה, אנחנו רוצים לסיים את העונה כמה שיותר למעלה ובצורה מכובדת. שימרו על ספורטיביות ותילחמו עד לסיום העונה".

 

המאמן מנחם קורצקי זוכה להערכה רבה בקרב ראשי המועדון וימשיך גם בעונה הבאה. באסיפה שקיים, אמר קורצקי לשחקניו כי הוא מתכוון לתת קרדיט לאלה שלא זכו להרבה דקות משחק העונה. החלוץ שמעון

 אבוחצירה (פצוע) ייעדר ואת מקומו צפוי לתפוס שלומי ארבייטמן. אבוחצירה, שמסיים חוזה, צפוי לעזוב בתום העונה, למרות שברעננה מנסים להשאירו ויציעו לו חוזה משודרג.

 

רועי זיקרי התייחס גם הוא למשחק מול אשדוד: "אנחנו מתכוננים למשחק כרגיל ורוצים להמשיך את התקופה הטובה בה אנחנו נמצאים. השגנו את מה שרצינו, עכשיו אפשר ליהנות מהמשחקים שנשארו ולשחק יותר משוחרר ובלי לחץ".

 

ההרכב משוער: אסף צור (גיירמו ויסקארה); גיא ליפקה, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן; אלי בבייב, רועי שוקרני, שניר שוקר, תומר סוויסה (רועי זיקרי); כארם ארשיד (מוחמד כליבאת), שלומי ארבייטמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
עמיר תורג'מן
צילום: אבי רוקח
מומלצים