שתף קטע נבחר

בית"ר לא הגישה תלונה נגד באר שבע

אחרי ההודעה החריפה נגד האלופה, במועדון לא עברו למעשים. רגע לפני משחק העונה בשבת, בבאר שבע נשמו לרווחה אחרי ה-1:4 המפתיע של מכבי נתניה: "היינו בלחץ. עכשיו נבוא לטדי עם ביטחון הרבה יותר גדול"

הניצחון המפתיע של מכבי נתניה אמש (ב'), 1:4 על בית"ר ירושלים, החזיר את האופטימיות לאנשי הפועל באר שבע - שכבר היו מוכנים לאפשרות שהירושלמים יצליחו לצמק את הפער מהאלופה לשתי נקודות רגע לפני המשחק בין הקבוצות בשבת. כרגע ההפרש עדיין עומד על חמש נקודות, ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

"האמת שהיינו בלחץ, אבל כל הכבוד לשחקנים של נתניה", אמר אתמול שחקן בקבוצה. עכשיו נבוא לטדי עם ביטחון הרבה יותר גדול". כעת מקווים בבאר שבע שהאוהדים הירושלמים לא ירכשו את שאר הכרטיסים שהוקצו להם למכירה וכך בית"ר תפשיר לבאר שבע כרטיסים נוספים מעבר ל-3,000 להם היא מחויבת. בהסכם ג'נטלמני בין המועדונים התחייבה בית"ר שתנהג כך, זאת מכיוון שבמשחק בטוטו-טרנר הגדילה באר שבע את כמות הכרטיסים שהעבירה לירושלים מ-1,600 כמתחייב ל-1,800. 

 

אגב, לפני שבוע בדיוק הוציאו הירושלמים הודעה לתקשורת שבה הועברה ביקורת נוקבת על התנהלותה של הפועל באר שבע, שכביכול פנתה לשחקנים שלה שנמצאים תחת חוזה. בסיום ההודעה נכתב: "בכוונתנו להגיש תלונה נגד מועדון הפועל ב"ש במוסדות ההתאחדות לכדורגל ובמינהלת הליגות לכדורגל". למרות זאת, מבירור מול ההתאחדות והמינהלת עולה שלא הוגשה שום תלונה בעניין.

 

הקשר דן איינבינדר, שלא שיחק נגד בני יהודה בגלל כאבים במפשעה ובשרירי הבטן, נמצא בספק להתמודדות נגד האקסית - אך בבאר שבע מאמינים שהוא יוכל לקחת חלק במשחק החשוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
הפועל באר שבע
צילום: עוז מועלם
מומלצים