שתף קטע נבחר

תוך חצי שעה: עוד כ-2,000 כרטיסים לאוהדי באר שבע נמכרו

כחלק מהסיכום בין המועדונים, בית"ר ירושלים העבירה לקבוצה האורחת כרטיסים נוספים לקראת המשחק בשבת (21:00). כ-5,000 אוהדים של האלופה יגיעו לאצטדיון טדי

אחרי שכ-24 אלף כרטיסים למשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע (שבת, 21:00) כבר נמכרו, אלופת המדינה קיבלה הערב עוד כ-2,000 כרטיסים מהירושלמים - שנמכרו תוך חצי שעה בלבד.

 

לטבלת ליגת העל

 

במשחק בין הקבוצות באצטדיון טוטו-טרנר הביאה באר שבע לבית"ר יותר כרטיסים מהמינימום הנדרש - עשרה אחוזים מתכולת האצטדיון - וכעת בית"ר גמלה ליריבתה על המהלך. בית"ר הייתה מחויבת למכור לבאר שבע 3,000 כרטיסים, אבל היא העבירה לה בסופו של דבר כ-5,000.

 

אוהדי הפועל באר שבע (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
אוהדי הפועל באר שבע(צילום: הרצל יוסף)

 

ההתאחדות למשטרה: יש לנו מידע על ספסרות

ההתאחדות לכדורגל פנתה היום למשטרת ישראל על סמך מידע שהגיע לידיה וביקשה לפעול בכל האמצעים האפשריים כדי למגר את הספסרות בכרטיסים לגמר גביע המדינה בין בית"ר להפועל חיפה ב-9 במאי. ההתאחדות ביקשה לאתר את מי שמנסים להונות את האוהדים ואחראים לזיוף כרטיסים, או מציעים כרטיסים שכלל אינם קיימים באתרים שונים.

 

במכתב הבהירה ההתאחדות למשטרה שהכרטיסים למשחק הגמר אזלו. במכתב צוין שכבר במשחקי נבחרת ישראל התגלו אתרים לא מורשים שמכרו כרטיסים שאינם תקפים או כאלה ששוכפלו עשרות פעמים, וכתוצאה מכך נגרמו הפרות סדר באזור הקופות ובכניסות לאצטדיון. כדי להקל על האוהדים, כבר ביום שלישי (מהשעה 12:00 ועד ל-19:00) תיפתח הקופה המערבית באצטדיון טדי עבור מי שרכשו כרטיסים לגמר דרך אתר לאן, זאת במטרה להפחית את העומס ביום המשחק.


פורסם לראשונה 02/05/2018 18:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי באר שבע
צילום: עוז מועלם
מומלצים