שתף קטע נבחר

איברהים ג'ואברה: "יש כאן נבחרת טובה עם לב גדול"

קפטן נבחרת הנערים שתפגוש את אנגליה המארחת בפתיחת אליפות אירופה עד גיל 17 דיבר לקראת המשחק. המאמן גדי ברומר: "המטרה היא להשתפר ולהתקדם". אופק עובדיה: "כולם בנבחרת הזו שווים"

נבחרת הנערים של ישראל תפגוש היום (שישי, 21:00) בפתיחת אליפות אירופה עד גיל 17 באנגליה את הנבחרת המארחת. השתיים משחקות בבית 1, שהנבחרות הנוספות בו הן שווייץ ואיטליה. שני המשחקים הבאים של הנבחת יהיו מול שוויץ ב-7.5 ומול איטליה ב-10.5.

 

המשחק ייערך באצטדיון בצ'סטרפילד שמכיל 10,500 מקומות שצפוי להיות מלא, בין השאר בסוכני שחקנים וסקאוטים ממועדונים רבים באירופה.

 

נבחרת הנערים (צילום: ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת הנערים לפני היציאה לאנגליה(צילום: ההתאחדות לכדורגל)

 

אמש קיימה הנבחרת את האימון המסכם לקראת המשחק ומסתמן כי המאמן גדי ברומר יפתח עם אותו הרכב שניצח ההרכב 0:1 את הונגריה בשלב העילית. הקפטנים של הנבחרת הם איברהים ג'ואברה ממכבי חיפה ואופק עובדיה מהפועל תל אביב. היום יענוד ג'ואברה את סרט הקפטן ובמשחק הבא מול שוויץ ימלא את התפקיד עובדיה.

 

מאמן הנבחרת גדי ברומר אמר לקראת המשחק: "המטרות הן להתקדם ולהשתפר. הסגל יחד כבר יותר משנה וחצי ולא היו לנו שינויים משמעותיים בכל התקופה, יש חבר'ה מגובשים ומאוחדים ונקווה שזה יביא אותנו להצלחה בטורניר".

 

הקפטן ג'ואברה אמר: "נבחרת אנגליה חזקה מאוד, אבל אנחנו באים צנועים וניתן הכל על המגרש. אין לנו מה להפסיד, נשחק כמו שאנחנו יודעים. יש כאן שנתון עם הרבה יכולות ולב גדול".

 

אימון נבחרת הנערים לקראת המשחק (צילום: ההתאחדות לכדורגל)
אימון נבחרת הנערים לקראת המשחק(צילום: ההתאחדות לכדורגל)

 

עובדיה התייחס לאחדות בנבחרת: "אין הבדל בינינו. כולם בנבחרת הזו שווים ללא הבדל דת גזע ומין. אנחנו מבטיחים לתת הכל מול אנגליה ובעזרת השם נחגוג אחרי המשחק. ברומר וחסארמה מאמנים מצוינים, הם מלמדים אותנו הרבה דברים חדשים. הסוד של הנבחרת זו העבודה הקשה, כולנו משקיעים מהדקה הראשונה עד הדקה האחרונה".

 

נדב נידם ממכבי תל אביב: "אין דבר יותר מרגש מאשר לעלות לשחק עם סמל המדינה על החזה. להגיע לשחק בנבחרת ישראל אחרי שצמחתי בעירוני מודיעין, זו הגשמת חלום ענק. יש לנו נבחרת מוכשרת, מגובשת ומאוחדת".

 

ההרכב המשוער: שריף כיוף; חנן ביטון, רוני לאופר, גיא חקים, עומרי רם; נדב נידם, דן לוגסי, עידו שחר, איברהים ג'ואברה; ליאל עבדה, אופק עובדיה.

 

אושר דוידה המורחק לא יוכל להשתתף במשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים