שתף קטע נבחר

אצילי: "מקווה שעכשיו יפסיקו לרדת עליי"

קשר מכבי ת"א, שכבש שער אדיר בניצחון 0:2 על מכבי נתניה, התייחס לפוסט שכתב על רונאלדו: "לא התכוונתי להשוות בינינו, אלא שמסי הטוב ביותר". טימור קצבאייה הגיע לישראל ושוחח עם ראשי המועדון

מכבי תל אביב מנסה להחתים מאמן לעונה הבאה במקום ג'ורדי קרויף שיסיים את תפקידו. הגאורגי טימור קצבאיה נפגש בחשאי עם ראשי המועדון ומועמד לקבל את התפקיד. קצבאיה (50) הגיע לביקור בישראל וככל הנראה שוחח עם מיץ' גולדהאר.

 

קצבאיה, שאימן בעבר את אנורתוסיס פמגוסטה, אולימפיאקוס, אפואל ניקוסיה, אא"ק אתונה ואורנבורג הרוסית מבוקש גם בלגיה ורשה. הוא מונה למאמן אורנבורג בחודש יוני ועזב אחרי חודשיים בלבד, ובמועדון טענו שהוא לא עזב מסיבות ספורטיביות.

 

טימור קצבאייה (צילום: getty images)
טימור קצבאיה(צילום: getty images)

 

מאמן הצהובים לשעבר, פיטר בוס, שהגיע לישראל וישב ביציע במשחק בנתניה, הבהיר כי הגיע לביקור בארץ בלבד ואינו מועמד לשוב למועדון.

 

ג'ורדי קרויף אמר לאחר

הניצחון 0:2 על מכבי נתניה: "עדיין לא הבטחנו את הכרטיס לאירופה, אבל עשינו צעד חשוב לקראת זה. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות, אבל בסוף אנחנו עשינו את זה ואני שמח, כי הגיע לנו לנצח. לפעמים הפוטנציאל לא מספיק ואני מקווה שהמועדון יידע לתקן את מה שעשינו פה בשנה האחרונה. יש פוטנציאל, אבל יש דברים חסרים. אנחנו רוצים להיות הראשונים שינצחו בבאר שבע ולעלות לאירופה".

 

על ההחלטה לתת לקיארטנסון לבעוט פנדל: "אם הוא היה מחמיץ אולי משהו היה מתפוצץ, אבל השחקנים לא ילדים ויכולים לקבל החלטות". על פיטר בוס: "אני לא קצין התקשורת שלו, אבל לא נראה לי שהוא יחזור לפה".

 

ג'ורדי קרויף (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ורדי קרויף(צילום: ראובן שוורץ)

 

עומר אצילי ששוב כבש התייחס לפוסט שפרסם נגד רונאלדו: "אני שמח שכבשתי כדי שיפסיקו הירידות באינסטגרם. הכוונה לא הייתה להשוות ביני לבינו, אלא בינו לבין מסי שהוא הטוב בהיסטוריה. ויתרתי לוידאר בפנדל ואולי קיבלתי את הברכה בגלל זה בגול השני".

 

עומר אצילי חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
עומר אצילי חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוזר מאמן מכבי נתניה, שי ברדה: "לא ראינו את האלמנטים שאיפיינו אותנו כל השנה. רצינו לתת לבלמים להניע את הכדור, אבל הלכנו יותר מדי אחורה ולא היו מספיק שחקנים שרצו לעומק. דיא סבע שחקן חשוב, אבל אנחנו צריכים לדעת להסתדר בכל סיטואציה ולהיות יותר רציפים במשחקים שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עומר אצילי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים