שתף קטע נבחר

מכבי חיפה אישרה לפרד רוטן לייעץ לטוונטה

כפי שפורסם ב-ynet ספורט, המאמן ימשיך לעבוד אצל הירוקים ובמקביל יעזור גם לקבוצה ההולנדית שירדה לליגה השנייה. הוא סירב לאמן אותה מכיוון שחוזהו בישראל גבוה יותר

מה שנראה עד לפני כמה שבועות כמשהו הזוי ובלתי אפשרי, הפך למציאות: פרד רוטן יישאר בתפקיד כמאמן מכבי חיפה בעונה הבאה, אך במקביל יעבוד כיועץ בטוונטה ההולנדית. הידיעה על כך פורסה לראשונה ב-ynet ספורט.

 

המאמן יגיע לפגישות בהולנד 5-6 פעמים בשנה במקביל לעבודתו בישראל. אותן פגישות ייערכו במהלך פגרות ממשחקי הליגה. לרוטן יש חוזה במכבי חיפה שגבוה ב-150 אלף דולר ממה שהוצע לו בטוונטה. הקבוצה ההולנדית הציעה לו לשמש כמנג'ר, אך הוא העדיף להישאר במכבי חיפה. במקרה שרוטן יעזוב את מכבי חיפה בעתיד, הוא צפוי להתמנות למנג'ר הקבוצה ההולנדית.

 

בני סכנין מכבי חיפה  (צילום: אלעד גרשגורן)
פרד רוטן. יחזיק בשני תפקידים(צילום: אלעד גרשגורן)

 

פרד רוטן והמנהל המקצועי מו אלאך כבר החלו את ההכנות לעונה הבאה והם בוחנים אפשרויות לחיזוק הקבוצה. רוטן הבהיר לאלאך שהוא מעוניין בקבוצה אטרקטיבית שתרוץ בצמרת הגבוהה, וכל הזרים מלבד אטיין ריינן אמורים לעזוב.

 

כזכור, רוטן אימן את טוונטה בין השנים 2006-2008 ורשם הצלחות גדולות. בשנת 2008 הוא הוביל אותה למקום הרביעי ונבחר למאמן העונה בהולנד. בהמשך הוא התקדם לשאלקה 04. המאמן הגיע למכבי חיפה במהלך העונה אחרי פיטוריו של גיא לוזון, אך לא הצליח להגיע איתה לפלייאוף העליון. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הפרטים בידיעה רחוקים מהמציאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים