שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש חגגה אליפות: "הכי מרשימה מכולן"

השחקנים, ביחד הצוות המקצועי והבעלים אלונה ברקת חגגו יחד עם עשרות אלפי אוהדים את הזכייה בתואר השלישי ברצף. ברדה: "לא דמיינתי שנזכה בשלוש אליפויות". אייל גולן, איתי לוי ואתי ביטון הופיעו

הפועל באר שבע חגגה הערב (ראשון) את הזכייה באליפות השלישית ברצף יחד עם עשרות אלפי אוהדים, כולל הופעות של אייל גולן, איתי לוי ואתי ביטון.

 

זאת הייתה, כאמור, האליפות השלישית ברציפות של הפועל באר שבע. הישג שרק הפועל פתח תקווה (1959-1963 - חמש אליפויות ברצף), מכבי חיפה (2004-2006) ומכבי תל אביב (2013-2015, 1950-1954 בעונות של שנתיים) הצליחו לרשום.

 

"זו האליפות הכי מרשימה בגלל האתגרים שעברנו", אמרה הבעלים אלונה ברקת. "היא לא רשומה על שמי, אלא על שם המון אנשים ושום דבר לא נעשה על ידי אדם אחד. יהיה קשה להגיע לליגת האלופות, אבל נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים. האליפות הכי חשובה".

 

ברקת המשיכה: "המוטו שלנו הוא להסתכל על עצמנו ופחות להתרכז במה שאומרים. נמשיך לעבוד קשה ולהגשים חלומות. לא רוצה לדבר על חלומות גדולים מדי". על עתידו של אליניב ברדה הוסיפה: "נשב איתו ונראה מה הוא רוצה לעשות, נחליט יחד. הוא יד ימיני לאורך כל המסע הזה. ברדה הוא הפועל ב"ש ואני בטוחה שימשיך איתנו".

 

הפועל ב
היה ש-מ-ח(צילום: הרצל יוסף)

 

ברדה עצמו אמר: "מהיום הראשון שהגעתי לב"ש כיוונתי לאליפות, אבל שנזכה בשלוש אליפויות רצופות? לא דמיינתי את זה. הכי חשוב המשכיות". על פרשת שיר צדק אמר: "הוא יחזור כמו גדול. הוא שותף מלא לאליפות הזו".

 

ברדה התייחס גם לאירוע בו התמוטט באימון: "הכל מתגמד. זה רגע לא קל והכדורגל יחסר לי, אבל לכל דבר יש סוף. אני אסיר תודה על זה שאני חי, לא חלמתי כל כך רחוק".

 

הפועל ב
ברקת והשחקנים(צילום: הרצל יוסף)

הפועל ב
כולם שרים(צילום: הרצל יוסף)

הפועל ב
על המיקרופון: ברק בכר(צילום: הרצל יוסף)

הפועל ב
אוהדי ב"ש הגיעו בהמוניהם(צילום: הרצל יוסף)

 

הרבה משברים עברו על הקבוצה העונה. באוקטובר האחרון נודע שהבלם ואחד הקפטנים של הקבוצה שיר צדק נתפס בבדיקת סמים של אופ"א והוא הושעה מפעילות לשמונה חודשים. הוא

 נטל תוסף תזונה שמכיל את החומר האסור אוקטופמין שניתן לו במסגרת המועדון, בדיון באופ"א טענו בב"ש כי הייתה טעות בייצור.כחודש לאחר מכן עוד מכה נחתה על המועדון: הסמל הבלתי מעורער אליניב ברדה התמוטט באימון לאחר שספג כדור לחזה ועבר החייאה, הוא לא חזר לשחק מאז ומתפקד כעוזר מאמן שני של ברק בכר

 

אם כל זה לא מספיק, לפני חודשיים, בשיא מאבק האליפות, הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור נפצע שוב בברכו וגמר את העונה. אבל באר שבע הצליחה לקום מכל המכות שספגה, במהלך ינואר היא החתימה את חנן ממן מהפועל חיפה, הקשר הרים אותה למעלה וכבש שמונה שערים חשובים שעזרו לקבוצה לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. ההגנה המאולתרת הסתדרה ללא ויטור וצדק וספגה הכי מעט שערים בליגה, כשהשוער גיא חיימוב הציג יכולה מעולה לאורך כל העונה.


פורסם לראשונה 20/05/2018 20:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
הפועל ב"ש חוגגת
צילום: הרצל יוסף
מומלצים