שתף קטע נבחר

עיריית עכו תוקפת את דהאן וסטנצ'ו

מכתב רשמי מטעם עיריית עכו שופך אור על מעורבותם הקלוקלת של סוכן השחקנים והמנהל המקצועי במועדון: "באמצעות שליחיו, דהאן קיבל את כל ההחלטות המקצועיות והכספיות של העמותה". תגובת העמותה: "לא היה שום דבר לא כשיר בהתנהלות הכספית העונה". תגובת דודו דהאן תובא לכשתתקבל

עיריית עכו שוברת שתיקה. אחרי תקופה ארוכה שראשי העירייה סירבו להגיב מדיניות ניהול הפועל עכו, החליט ראש העיר שמעון לנקרי, באמצעות דוברו שרון דהאן, לשפוך אור על מעורבותו של סוכן השחקנים דודו דהאן במועדון.

 

לטבלת ליגת העל

לטבלת הליגה הלאומית

 

בהודעה רשמית חריפה מטעם העירייה נכתב: "לפני כשנה פנה סוכן השחקנים דודו דהאן לחברי עמותת הפועל עכו, ובאמצעותם לעיריית עכו, והציג כי ביכולתו להביא משקיע למועדון. לצד המשך ההשקעה של עיריית עכו בקבוצה יצליח להוביל את הפועל עכו להישגים ספורטיביים משמעותיים.

 

דהאן. האשמות קשות (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דהאן. האשמות קשות(צילום: ראובן שוורץ)

 

"מר דודו דהאן הביא את דניאל סטנצ'ו, אשר חתם על הסכם מול עמותת הפועל עכו ומול עיריית עכו, בו התחייב על השקעה כספית בקבוצה באופן מיידי ולטווח ארוך. בדיעבד התברר כי סטנצ'ו לא עמד בהתחייבויותיו, ויתרה מכך, משך כספים לעצמו בצורה מופרזת וחריגה מקופת המועדון.

 

"במרוצת הזמן התברר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, כי אותו דודו דהאן, סוכן השחקנים, הוא למעשה המוציא והמביא של קבוצת הפועל עכו. הוא זה שאשר באמצעות שליחיו קיבל את כל ההחלטות המקצועיות והכספיות של העמותה בנוגע להחתמת שחקנים, הבאת שחקנים זרים וכדומה.

 

"עיריית עכו, מצידה, עמדה במחוייבות והעמידה את המתקנים העירוניים לרשות הקבוצה ומחלקת הנוער, ואף העבירה 50% מתמיכתה הכספית לקבוצה. מהרגע בו נודע לעירייה, כי אלו הם פני הדברים וכי קיימת התנהלות כספית ומקצועית חמורה במועדון, החליטה העירייה להקפיא את תמיכתה הכספית בשלב ראשון עד לקבלת הבהרות מטעם סטנצ'ו, אשר לא ניתנו עד רגע זה.

 

סטנצ'ו. מנהל מקצועי או בעלים? (צילום: שמעון אלבז) (צילום: שמעון אלבז)
סטנצ'ו. מנהל מקצועי או בעלים?(צילום: שמעון אלבז)

 

"יש לזכור כי תמיכתה של עיריית עכו בעמותת הפועל עכו לאורך כל השנים הייתה ועודנה התמיכה המרכזית שאיפשרה מלכתחילה את קיומה של הקבוצה בליגות הנמוכות ובליגת העל, וכל זאת מתוך ראייה כי בספורט בכלל ובכדורגל בפרט קיים מנוף אדיר לקידום העיר ותושביה. לאור העובדה כי בוצעה השתלטות עויינת לכאורה של נציגים מטעם הרוכש על העמותה, החליטה העירייה בשלב זה לסגור את כל המתקנים בפני הקבוצה, וזאת עד שיתברר המצב.

 

"בימים אלה מתבצעת הערכות משפטית משמעותית אשר תביא לסיום אותה השתלטות עויינת של גורמים שכל עניינם הוא עניין פרטי ואינטרס אישי מול ההתאחדות לכדורגל, מינהלת הליגה, וככל שיידרש גם באמצעות בתי המשפט.

 

"עיריית עכו לא תיתן ידה להעברת כסף ציבורי ומתקנים ציבוריים לידיים לא אחראיות וישרות, ובוודאי שלא תאפשר העברת קבוצת הפועל עכו לעיר אחרת כפי שמנסים סטנצ'ו והעומדים מאחוריו. אנו תקווה כי במהלך השבועות הקרובים כל הנושא ייפתר והעמותה תחזור לתפקד בצורה עצמאית ותעמיד קבוצה ראויה להתמודדות בליגה הלאומית בעונה הקרובה".

 

תגובת עמותת הפועל עכו: "לא היה שום דבר לא כשיר בהתנהלות הכספית של העמותה העונה. הכל עבד לפי ובאישור הבקרה וההתאחדות. לדניאל חוזה כדת וכדין בבקרה. דניאל החל בהליך של העברת זכויות וכשזה יסתיים בשבועות הקרובים הוא יפסיק לקבל שכר ויהפוך לבעלים. העמותה לא נשלטת על ידי אף גורם. לעמותה אין כוונה להעביר את הקבוצה לעיר אחרת. אנחנו דוחים מכל וכל את הטענות של העיריה ומצירים על כך שהם בחרו לצאת לתקשורת ולטעון טענות שאין להם בסיס. כמו שזה נראה העירייה מחפשת תירוץ לאי העברת הכספים שהיא מחויבת להם".

 

תגובתו של דודו דהאן תובא לכשתתקבל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של קלאב ברוז'
דודו דהאן
צילום: האתר הרשמי של קלאב ברוז'
מומלצים