שתף קטע נבחר

במכבי חיפה בטוחים: מאור בוזגלו ימשיך

הירוקים משוכנעים כי הקשר המחלים מפציעה לא יסרב להצעה החדשה שהגישו. ניקו אולסק מתקרב, עידן ורד הוצע. וייסמן, מנחם ובן הרוש לא בתכניות וצפויים לעזוב

 

"מאור בוזגלו רוצה להמשיך במכבי חיפה, והמועדון רוצה את מאור בוזגלו. הוא קיבל הצעה מכובדת מאוד ואין לנו ספק שהוא ימשיך" - כך אמר גורם בירוקים, שהתייחס למשא ומתן עם הקשר הפצוע.

 

ל-ynet ספורט נודע כי החוזה שהוצע לבוזגלו הוא בגובה 200 אלף דולר נטו לעונה, בתוספת של 100 אלף דולר נוספים במקרה שהקשר ישחק יותר ממחצית מהמשחקים. בחיפה לא אהבו את מסיבת העיתונאים שכינס אתמול יעקב בוזגלו, אביו וסוכנו של השחקן, וגורם במועדון העריך שהסיבה לקיומה היא בסך הכל יחסי ציבור לקראת העונה השנייה של הסדרה "הבוזגלוס".

 

בוזגלו. בחיפה לא אהבו את המסע"ת שכינס אביו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בוזגלו. בחיפה לא אהבו את המסע"ת שכינס אביו(צילום: עוז מועלם)

 

ניקו אולסק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet ספורט, מתקרב לירוקים. הצדדים נמצאים במשא ומתן מתקדם, וההערכה היא שנתניה תקבל שחקנים כמו שון וייסמן וסאן מנחם שלא נמצאים בתכניות.

 

עידן ורד מבית"ר ירושלים הוצע לחיפה, שמעוניינת מאוד לראות את הקשר חוזר לירוק. הבעיה מבחינת המועדון היא שוורד מחזיק בחוזה בבית וגן, וספק אם חיפה תהיה מוכנה לשלם עליו את הסכומים שאלי טביב ידרוש. עומרי בן הרוש לא בתכניות של הצוות המקצועי לעונה באה וצפוי לעזוב.

 

גולדברג ואולסק נאבקים (צילום: אוהד צויגנברג)
אולסק (מימין). מתקרב למועדון(צילום: אוהד צויגנברג)

 

וייסמן ומנחם (עירוני קריית שמונה) שלא בתכניות, עאיד חבשי (בני יהודה), עפרי ארד (הפועל רמת גן) ויהב גורפינקל (הפועל נצרת עילית), שחקני המועדון שהושאלו בעונה שעברה, זומנו לפתיחת האימונים של הקבוצה בחודש הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
מאור בוזגלו
צילום: הרצל יוסף
מומלצים