שתף קטע נבחר

מאור בוזגלו מתרחק ממכבי חיפה

אחרי פגישה רביעית בין הצדדים לא נראית שום התקדמות והירוקים אינם מתכוונים לשפר את הצעתם לשחקן. לאוהדי הקבוצה נמאס מהסחבת בעניינו והם קוראים להנהלה שלא להשאירו. מאבוקה ימשיך, קראמר ההולנדי מתקרב

"אין כל התקדמות במשא ומתן מול מאור בוזגלו ואין למכבי חיפה שום כוונה לשפר את ההצעה שהגשנו לשחקן. אנחנו מאוד רוצים את מאור והוא גם קיבל הצעה מכובדת מאוד", כך נשמע גורם במכבי חיפה לאחר הפגישה הרביעית שנערכה אמש (ראשון) בין יעקב בוזגלו לירוקים.

 

מי שכבר איבדו סבלנות בנושא הם אוהדי הקבוצה שרואים בעין לא יפה את התנהלותו של יעקב בוזגלו. חלקם אף משתמשים ברשתות החברתיות כדי לקרוא להנהלת הירוקים להפסיק לאלתר את המשא ומתן עם בוזגלו.

 

לאוהדים מתחיל להימאס. מאור בוזגלו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לאוהדים מתחיל להימאס. מאור בוזגלו(צילום: עוז מועלם)

 

מי שכן צפוי להמשיך בקבוצה הוא המגן הימני, ארנסט מאבוקה. הקמרוני מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה ובחיפה מבינים שיהיה קשה מאוד למצוא מגן איכותי אחר במקומו. בנוסף, בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית להימנע ככל הניתן מתשלום פיצוי לשחקנים שישוחררו.

 

הירוקים עדיין מתלבטים לגבי חברו לחוליית ההגנה, אליסון דוס סנטוס. הבלם הציג עונה חלשה לצדו של רמי גרשון ומניותיו בירידה. עם זאת, המנהל המקצועי, מו אלאך, שוקל לתת לו צ'אנס נוסף. שחקן שאמור לחזור ולהתחרות על מקום בהרכב הראשון הוא עאיד חבשי. הבלם שהושאל השנה לבני יהודה הציג יכולת טובה שאף הובילה לזימונו לנבחרת ישראל. עסקת החלוץ ההולנדי, מיכיל קראמר, מתקדמת מאוד והערכה היא שהשבוע העסקה לקראת חתימה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאור בוזגלו
צילום: עוז מועלם
מומלצים