שתף קטע נבחר

מחר: הפועל כפ"ס תנסה להבטיח הישארות

אחרי שניצחו 2:4 את עירוני טבריה במשחק הראשון בפלייאוף, ינסו השחקנים של ארז בנודיס להשלים את המלאכה (ג', 16:15). חשש שחלק מהאוהדים לא יוכלו להיכנס לאיצטדיון

עירוני טבריה תארח מחר (ג', 16:15) את הפועל כפר סבא במשחק הגומלין בפלייאוף שיקבע מי תהיה הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית בעונה הבאה. במשחק הראשון ניצחה כפר סבא 2:4 וטבריה זקוקה לניצחון 0:2 (או 1:3) כדי לשחק במקומה בליגת המשנה. 

 

האווירה צפויה להיות חמה ולא רק בגלל המתח ומזג האוויר. אוהדי כפר סבא, שספגו איומים ברשתות החברתיות, חוששים ויזכו לליווי משטרתי צמוד. גם בגזרת הכרטיסים לא שקט. . המגרש המקומי בטבריה מכיל בקושי 1500 מקומות ישיבה וההערכה היא שחלק מאוהדי הקבוצה האורחת לא יוכלו להיכנס.

 

דושאן מאטוביץ' הפועל כפר סבא (צילום: אורן אהרוני)
דושאן מאטוביץ' במשחק הראשון(צילום: אורן אהרוני)

 

טבריה העבירה מאות כרטיסים למכירה מוקדמת בכפר סבא (הקופות לא יפתחו במגרש), אבל לאחר מכן התברר שאוהדי הקבוצה נדרשו לשלם 40 שקל לכרטיס, לעומת 30 שנדרשו לשלם אוהדי

טבריה. באתר המועדון יצאו בהודעה על עצירת המכירה, ולאחר תלונה בהתאחדות הושווה המחיר ל-30 שקל, מה שהוביל לפתיחת המכירה מחדש. בכפר סבא הודיעו לאוהדים ששילמו 40 שקל כי יקבלו החזר.

 

הנהלת הפועל כפר סבא ניסתה להעביר את המשחק למגרש חלופי כמו שיש בעפולה. "אנחנו מקבלים פה עשרות פניות לכרטיסים, יש ביקוש רב ואנו חוששים שהקהל שלנו ישאר בחוץ", אמרו במועדו. הבקשה הזו נדחתה על הסף במועדון הטברייני.

 

שחקן בכפר סבא אמר: "זה משחק על עונה שלמה. אנחנו שמים בצד את הניצחון במשחק הראשון ונערכים כאילו מדובר במשחק יחיד. השער הרביעי של עידן דוד בתוספת הזמן שיפר מאד את הסיכויים שלנו, אבל ברור לנו שמצפה לנו משחק מאד קשה, מול יריבה חזקה, בטח במגרש שלה".

 

המאמן ארז בנודיס, שהגיע לאחרונה למועדון ורשם רק ניצחונות, שיפר מאד את האוירה: "אין הרבה אפשרויות. השחקנים מודעים לחשיבות המשחק. נעשה הכל כדי להשלים את המשימה והיא הישארות בליגה". ההרכב שפתח במשחק הראשון צפוי לפתוח גם הפעם. ארז פפיר ישפוט.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הפועל כפ"ס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים