שתף קטע נבחר

אפשרות להשיג כרטיסים למשחק נגד ארגנטינה

השלימו את סדרת ישראל ארגנטינה באלבום סופרגול מונדיאל של חברת PMI, ותוכלו לזכות בכרטיסי VIP ונסיעה למשחק בלימוזינה

מי שעדיין לא השיג כרטיסים למשחק של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה, יוכל לעשות כן באמצעות חברת PMI, אשר משיקה בימים אלה לקראת המונדיאל את אלבום סופרגול מונדיאל הכולל מדבקות של כוכבי כדורגל עולמי, איורי אצטדיונים, מדבקות אוהדים, מידע אודות רוסיה המארחת, שחקני נבחרת ישראל, שחקני נבחרת מקסיקו 1970, ועוד שלל הפתעות.

 

חברת PMI מחלקת כרטיסי VIP לתא הזהב ונסיעה למשחק בלימוזינה ללקוחות שישלימו את סדרת ישראל ארגנטינה שבאלבום. השלמת הסדרה כוללת 28 מדבקות בלבד.

 

בובות סופרגול-מונדיאל
בובות סופרגול-מונדיאל

 

באלבום סופרגול מונדיאל אין הגרלות, הפרסים יוענקו למשתתפים שסיימו את האלבום וצברו את הניקוד הגבוה ביותר מסריקת מדבקות וחידוני ידע. בכרטיסי VIP לתא הזהב יזכו השלושה שצברו את הניקוד הרב ביותר. החמישה הבאים יזכו בכרטיסים רגילים למשחק.

 

מי שלא מסתפק במשחק בין ישראל לארגנטינה, הפרס הגדול על השלמת האלבום הוא טיסה ואירוח זוגי בגמר המונדיאל. במהלך תקופת האיסוף, תעניק PMI מתנה - בובות חתומות של כוכבי העולם וביניהם מסי, רונאלדו וניימאר. מאות אלפי בובות חתומות יוכנסו למעטפות סופרגול מונדיאל, והאוסף כולל 36 בובות חתומות של כוכבי הכדורגל העולמי.

 

בסופרגול לא שוכחים גם את כוכבי נבחרת ישראל ונבחרת מונדיאל 70'. סופרגול מצדיע לכוכבי המונדיאל היחיד בו ישראל השתתפה ודואג שגם הילדים של היום יגדלו לאורם של אגדות אלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים