שתף קטע נבחר

הקרב האמיתי של שחקני נבחרת ישראל

24 שחקנים שנבחרו בקפידה כבר מוכנים לאתגר הגדול שמחכה להם. לא מדובר בקרב הספורטיבי על הדשא מול נבחרת ארגנטינה לעיני 30 אלף ישראלים, אלא באירוע החשוב באמת שיקרה רק אחרי שריקת הסיום - המאבק על חולצתו של לאו מסי

 

בזמן שמרבית חבריהם מבלים באתרים אקזוטיים מעבר לים (חוץ מערן זהבי שבחר דווקא באילת), משתזפים בחופים של תאילנד או סרי לנקה, קופצים למים ואפילו מציעים נישואים, התכנסו להם 24 גיבורים, כדי לפתוח בהכנות למשחק הידידות מול ארגנטינה.

 

השחקנים ניצלו את האימון "היטב". הם עשו חצי סיבוב של ריצה, קצת מתיחות, הקפצות ומשחקון פנימי שלא בדיוק דרש מהם לשחק בהילוך חמישי או אפילו רביעי. במקרה הזה גם אי אפשר להאשים את מזג האוויר או את המאמן הזמני, אלון חזן, שהריץ אותם באותו בוקר בדיונות של ניצנים.


נבחרת ישראל אימון  (צילום: אורן אהרוני )
שחקני הנבחרת מתכוננים לארגנטינה(צילום: אורן אהרוני )
 

 

אבל בדבר אחד נראה שאין לגיבורים בכחול-לבן שום כוונה להתפשר – מי יעמוד במשימה החשובה וישיג בסוף המשחק את החולצה היוקרתית של אחד לאו מסי. שוער הנבחרת, אריאל הרוש, אף התייחס לסוגיה הרת הגורל ואמר: "יהיה קרב גדול. מאמין שהפעם נחליט לעשות הגרלה מי ייקח את החולצה שלו, אחרת תהיה מלחמה גדולה".

 

לחגיגה הגדולה הצטרף אתמול (רביעי) במסיבת העיתונאים, גם המאמן חזן שרמז חצי בצחוק חצי ברצינות, כי צריך לצרף גם אותו להגרלה על החולצה. אם ככה, מה עם קצת סולידריות. קחו בחשבון גם את הפיזיותרפיסטים, הרופאים, העיתונאים והצלמים.

 

נבחרת ישראל אימון  (צילום: אורן אהרוני )
"יהיה קרב גדול". הרוש על החולצה(צילום: אורן אהרוני )
 

 

אז לפני שהפרעוש ייאלץ להשאיל את מערכת כיפת ברזל, כדי להימנע מאותו קרב גדול, אני מציע מספר דרכים אחרות וקצת יותר מקוריות לבחור את אותו זוכה בר מזל: אבן נייר ומספרים, זוג או פרט או אולי בכלל משחק מחבואים קבוצתי ברחבי אצטדיון רמת גן.

 

שחקנים יקרים – תתחילו להתבגר. אף אחד לא עושה טובה שהוא מגיע לנבחרת ואם הגעתם בשביל החולצה, אז עדיף שתישארו בבית. יש מספיק חנויות שמוכרות את חולצת הנבחרת של מסי ב-50 אירו בלבד, ואני בטוח שזה לא יפגע בכיס שלכם.

 

נבחרת ישראל אימון  (צילום: אורן אהרוני )
יכנס להגרלה על החולצה? אלון חזן (צילום: אורן אהרוני )
 

 

לא יקרה כלום אם בסיום המשחק, קפטן הנבחרת יאסוף את החולצה המדוברת ויגיע למחרת בבוקר לבית החולים שניידר לילדים לאחר שהלך למסגר אותה והחתים את הכוכב עליה. אני בטוח שזה יעשה המון ילדים מאושרים. עם זאת, תרשו לי להיות סקפטי ולהמר שמצב כזה הוא יותר בגדר חלום.

 

שבוע לפני המשחק וכמו שזה נראה היום, שחקני הנבחרת עסוקים פחות בניסיון להשתפר כדי שבפעם הבאה יפגשו את מסי במסגרת המונדיאל שאותו נראה כרגיל רק בטלוויזיה ויותר במאבק על אותה חולצת פסים בצבעי "האלביסלסטה". אז רגע לפני שאתם עולים על הדשא בטדי אולי כדאי שתיזכרו בחולצה אחרת בצבעים דומים -זו של נבחרת ישראל שלמענה קצת שכחתם שאתם משחקים, אולי ככה גם לא תתנהגו כמו חבורת מעריצים בכיתה א' של השחקן הטוב בעולם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים