שתף קטע נבחר

וילי רוטנשטיינר יגיע לארץ בעוד שבוע במטרה לחתום

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהאוסטרי יגיע במטרה להגיע לסיכום על מינויו לתפקיד המנהל הטכני של נבחרת ישראל, זאת למרות החשש שלו מהמצב הביטחוני בארץ

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שווילי רוטנשטיינר, המועמד המועדף על חברי הפורום המקצועי למשרת המנהל הטכני של נבחרת ישראל, יגיע לארץ בסוף השבוע הבא במטרה להציג את תכניותיו המפורטות לקידום הכדורגל הישראלי ולהגיע לסיכום סופי על מינויו. בוועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל היו בטוחים שיצליחו לשכנע את האוסטרי להגיע לישראל, למרות החשש שלו מהמצב הביטחוני.

 


 

במקרה שרוטנשטיינר היה מסרב בסופו של דבר להגיע לארץ, ועדת האיתור התכוונה למנות את רוני לוי או את ניר קלינגר לתפקיד המאמן בתוך עשרה ימים, ולשוב לחפש מנהל מקצועי אחר בשלב מאוחר יותר. על סימונו של רוטנשטיינר כמועמד המוביל פורסם לראשונה ב-ynet ספורט.

 

וילי רוטנשטיינר נחיתה בישראל (צילום: ראובן שוורץ)
רוטנשטיינר. יגיע לארץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאחורי הקלעים נערכות שיחות על בסיס יומי עם האוסטרי, כולל הצעה להביא את רעייתו יחד עימו לארץ. חברי ועדת האיתור נתנה לו עשרה ימים של מחשבה לכל היותר. פיליפו גאלי האיטלקי, שהגיע יחד איתו לריאיון לא הרשים, ירד מהפרק.

 

בנושא אחר, אחרי שוועדת הכשירות פסלה את מועמדותו של שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות, רז קינסטליך נחשב למועמד המוביל לכהן בתפקיד זה במסגרת רוטציה. במקרה כזה הוא יהיה בתפקיד בשנתיים הראשונות, בעוד זוארץ יכהן כממלא מקומו ואחרי שנתיים ייכנס לתפקיד היו"ר. בעלי קבוצות בכירות בהם איזי שרצקי, שתמכו במועמדות של זוארץ, מתכוונים לקיים פגישה בימים הקרובים ולהעלות את האופציה של שינוי התקנון על מנת להכשיר בכל זאת את מועמדותו של זוארץ.


פורסם לראשונה 07/06/2018 11:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
וילי רוטנשטיינר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים