שתף קטע נבחר

בחיפה שוקלים להפסיק את מימון השיקום לבוזגלו

בעקבות הודעת השחקן כי הוא עוזב את הקבוצה, במכבי חיפה בודקים את הנושא שעלותו מוערכת בעשרות אלפי שקלים בחודש. גורם במועדון: "מאור לא שחקן הקבוצה ולא מבוטח". המו"מ על אולסק תקוע, טרם נמצאה קבוצה לקאיו וקלאוס

ל-ynet ספורט נודע כי במכבי חיפה שוקלים להפסיק לממן למאור בוזגלו את השיקום בברכו הפצועה. כזכור, אביו של השחקן הודיע כי בוזגלו לא ימשיך בחיפה והשחקן עצמו אף העלה פוסט לדף הפייסבוק שלו, בו הוא תקף את הירוקים משום שלטענתו ויתר על מאות אלפי שקלים כדי להישאר בקבוצה.

 


 

הדברים של השניים התקבלו בהפתעה גמורה במכבי חיפה והם בוחנים כאמור את הפסקת המימון. אם בחיפה אכן יעשו זאת, ייאלץ בוזגלו להפעיל את הביטוח האישי שלו שעלותו היא עשרות אלפי שקלים בחודש עבור טיפולים ופרמיה עתידית.

 

מסיבת העיתונאים של יעקב בוזגלו (צילום: טל שמעוני)
מסיבת העיתונאים של יעקב בוזגלו(צילום: טל שמעוני)
 

עד כה נשאה מכבי חיפה בעלות השיקום שמוערכת במאה אלף דולר. גורם במועדון הגיב לנושא ואמר: "טרם התקבלה החלטה, אך הדבר נבדק. מדובר בענייני ביטוח כי אם מאור יפצע שוב זה בעייתי. מאור לא שחקן הקבוצה ולא מבוטח". יעקב בוזגלו מסר בתגובה: "מאור בוזגלו כבר הבין לבד והוא כבר ממשיך בשיקום לבד, תודה רבה לכולם. מודים למכבי חיפה על הטיפול עד הלום".

 

הירוקים יפתחו את העונה בסוף החודש והמאמן פרד רוטן יגיע לארץ בשבוע הבא וייפגש עם המנהל המקצועי, מוחמד אלאך, שיגיע גם הוא במטרה להשלים את בניית הסגל. המשא ומתן עם מכבי נתניה על ניקולס אולסק תקוע ובחיפה מצפים מנתניה לא להערים קשיים ולבצע את הטרייד, כאשר שון ויסמן צפוי לעשות את הדרך ההפוכה. בחיפה מתקשים בינתיים למצוא קבוצה לזרים המאכזבים, קאיו וקלאוס, ובשלב זה נראה שהצמד יפתח את העונה עם הקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
מאור בוזגלו
צילום: הרצל יוסף
מומלצים