שתף קטע נבחר

ההחלטה השערורייתית של ההתאחדות / טור

ביטול ההחלטה של ועדת האיתור לבחירת יו"ר, בה נקבע כי סעיף זיקה מונע משינו זוארץ לקבל את התפקיד, נועד למנותו בכל דרך. בצורה שכזו, התדמית הבזיונית והגרועה של המנהלת וההתאחדות רק תונצח

ההחלטה של חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל לבטל את החלטת ועדת האיתור בה כיהנו שני שופטים בדימוס, שקבעו כי יש סעיף זיקה שמונע משינו זוארץ להתמנות ליו"ר, הינה שערורייתית.

 

המגמה של אותם חברי הנהלה, ביניהם שמעון מימון שהגיש את הבקשה, היא למנות בכל דרך את זוארץ ליו"ר ההתאחדות למרות שנקבע כי קיימת זיקה ישירה בינו לבין מכבי פ"ת והפועל מרמורק.

 

שינו זוארץ התאחדות לכדורגל (צילום: ראובן שוורץ)
שינו זוארץ (צילום: ראובן שוורץ)

 

אולי שינו זוארץ הוא מועמד ראוי שיכול לתרום לכדורגל הישראלי, אבל עזות המצח השערורייתית היא בכך שוועדת דודי כהן, שהוקמה ע"י היו"ר הקודם אבי לוזון, היא שהחליטה על כך שיושב

ראש לא יהיה בעל זיקה למועדון כלשהו ולא יציג מועמדות לפחות שנתיים לאחר שפרש.

 

בחודש הבא אמורה להתקיים אסיפה כללית מיוחדת, בה יצטרכו בהתאחדות להחליט על ביטול סעיף הזיקה. בשלב שלאחר מכן יצטרך רשם העמותות לאשר את ההליך השערורייתי.

 

התדמית הביזיונית והגרועה של ההתאחדות לכדורגל בישראל תונצח אם אכן יבוטל אותו סעיף זיקה. זאת, בנוסף לשערורייה של ניגוד עניינים במינהלת ובהתאחדות, שני מוסדות בהם יושבים ראשי קבוצות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שינו זוארץ
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים