שתף קטע נבחר

מנחם קורצקי התפטר מהפועל רעננה

המאמן שהגיע בינואר החליט לעזוב במפתיע את הקבוצה לאחר חילוקי דעות עם הבעלים, אשר אלון. מרעננה נמסר: "שמחים שהצלחנו להחזיר את קורצקי לשוק המאמנים של ליגת העל". אלי כהן, מסאיי דגו ושרון מימר מועמדים להחליפו

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי התפטר היום (שישי) במפתיע מתפקידו כמאמן הקבוצה. קורצקי שחתום לעונה הקרובה וכבר החל בבניית הסגל, לא הגיע להבנות עם ראשי המועדון ובראשם אשר אלון, כשעיקר המחלוקת הייתה בנוגע למדיניות הרכש לקראת העונה הבאה.

 

קורצקי הבהיר להנהלה כי הוא רוצה עוד חיזוק לסגל, מאחר שההחתמות עד כה לא מספקות אותו. כזכור, רעננה צירפה לשורותיה עד כה את עומר ורד והשוער ניב אנטמן, שניהם מהליגה הלאומית. בנוסף, הביע המאמן את אי שביעות רצונו מכך שיש כוונה למכור את הבלם, מוחמד עלי קמארה, למרות שהוא בנה עליו לקראת העונה הקרובה.

 

מנחם קורצקי במשחק (צילום: אורן אהרוני)
התפטרות מפתיעה. מנחם קורצקי(צילום: אורן אהרוני)

 

בהודעה רשמית של שהוציאה הפועל רעננה נמסר: "בשיחה שהתקיימה בין מאמן הקבוצה, מנחם קורצקי ובין אשר אלון בעלי הקבוצה, הודיע קורצקי על התפטרותו. הפועל רעננה רוצה להודות למנחם קורצקי על חצי השנה האחרונה, שמחה שהצליחה להחזיר אותו לשוק המאמנים של ליגת העל ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך".

 

כזכור, קורצקי מונה בחודש אוקטובר 2017 כמאמן הקבוצה במקומו של גיא לוי שפוטר ועמד בהבטחות שנתן במעמד החתימה לפיה ישאיר את הקבוצה בליגה. קורצקי אכן עמד במשימה ורעננה סיימה במקום התשיעי. בנוסף, הוא הוביל את רעננה לחצי גמר גביע המדינה לראשונה בתולדותיה.קורצקי גם הגיע עם חניכיו לראשונה בהיסטוריה לחצי גמר גביע המדינה. 

 

אחד מאנשי הנהלת רעננה מסר ל-ynet ספורט: "זה מה שקה ואין מה לדון בזה יותר מידי. נמצא במהרה מאמן חדש ונשיך הלאה". בין השמות שעלו כמועמדים נמצאים, אלי כהן, מסאיי דגו ושרון מימר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מנחם קורצקי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים