שתף קטע נבחר

מאחורי הקלעים של הפיצוץ בין קובי רפואה להפועל ת"א

עדיין נעשים ניסיונות לפשר בין המאמן להנהלה כדי שיחזור בו. לרפואה נמאס אחרי שהאחים ניסנוב סירבו לצרף את ראדי (שכבר שוכנע לחתום) ושחקן זר שאותר. מקורביו: "התעללו בו כבר הרבה זמן". שרון ניסנוב: "הוא לא עזב בגלל הרכש, הקבוצה מתחזקת". האוהדים מאיימים בחרם מנויים, אחמד עאבד סיכם

קובי רפואה הודיע אמש (רביעי) לפני אימון הערב של הפועל תל אביב לבעלים איציק ושרון ניסנוב כי שכנע את מהראן ראדי לחתום בקבוצה על חוזה לשנה אחת בלבד, ולאחר שהאחים סירבו לאשר את העסקה הוא הודיע להם מיד על התפטרותו, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. בשעות האחרונות עדיין נעשים ניסיונות של גורמים שונים להביא לפשרה בין המאמן להנהלה, כדי שיחזור בו מהחלטתו לעזוב.

 


 

 

רפואה חש בתקופה האחרונה כי נושא החיזוק לא מתרומם. בין היתר, אתמול סיפר לבעלים בין היתר כי איתר זר שהוא רוצה לצרפו, אולם האחים ניסנוב הבהירו לו שלדעתם הוא לא מתאים מבחינה מקצועית. "אין טעם שנחכה לשבוע הבא, אז הפועל תצטרך לצאת למחנה אימון. בואו נגמור את זה מיד, אני מתפטר מהפועל", הוא אמר ועלה לאימון, שאחריו עזב במהירות מבלי לשוחח עם האחים ניסנוב שהיו במתחם חודורוב.

 

רפואה אמר: "בוא נגמור את זה מיד" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רפואה אמר: "בוא נגמור את זה מיד"(צילום: עוז מועלם)

רפואה אינו מתכוון להגיע לאימון הערב (18:00) כדי להיפרד מהשחקנים. באימון צפויה מחאה גדולה מצד האוהדים. מקורבי המאמן סיפרו: "הייתה פה מהרגע הראשון תחושה שמנסים להראות לו את הדרך החוצה. רפואה רצה בסך הכל לצרף שחקנים איכותיים כי הבין מה זו הפועל. האחים ניסנוב שלא מבינים בכדורגל רצו להתערב בכל דבר, זו בעיה גדולה מאוד. הם התעללו בו כבר הרבה זמן, עד שהבין שאין טעם להמשיך. הוא שכנע את ראדי לחתום לשנה, והם לא רצו אותו, פה נגמר הסיפור סופית".

 

רפואה הלין בתקופה האחרונה על איכות הסגל בפני ראשי המועדון, אולם לא חש כי ישנה התקדמות בסוגיית הרכש. בין היתר הובא כבלם שלישי ירין פרץ הצעיר מטוברוק. "בליגה הלאומית היה לנו את גוטליב, דגני, ראש, בנש ואחרים, עכשיו אפילו את זה אין לנו", אמרו במועדון. "הפועל ירדה ליגה עם שוער טוב מאריק ינקו, אריאל הרוש, עם דגני וגוטליב. בלי לצרף בלם נוסף, קשר ושלושה שחקני התקפה, אין לנו מה לחפש בליגה - וזה לא קורה".

 

מהראן ראדי חוגג אליפות שישית (צילום: אורן אהרוני)
מהראן ראדי. הבעלים לא הסכימו לאשר את העסקה(צילום: אורן אהרוני)

 

יש לזכור כי רז כהן יתחיל לשחק רק באוקטובר ועבדי פרחאת הגיע פצוע. רפואה זעם גם מאחר שבסגל הנוכחי יש לו רק 22 שחקנים, ארבעה מהם לא בתוכניות, ועוד שישה שחקני נוער. "אי אפשר אפילו לקיים משחקי אימון בסגל הזה", אמרו במועדון. מיד אחרי האימון שלחו שחקני הקבוצה הודעות לקובי רפואה בבקשה שיחזור בו, וגם אוהדים רבים שלחו לו בקשות דומות, אולם הוא ניתק את הטלפון הנייד ורק ארבע שעות לאחר הפרסום כאן, הפועל הוציאה הודעה רשמית על התפטרותו.

 

פגישה עם מימר ודגו התפוצצה, יובל נעים עשוי לקבל פנייה

מיד אחרי ההודעה, האחים ניסנוב גיבשו החלטה ליצור צוות אימון משותף שיכלול את שרון מימר ומסאי דגו. מימר שוחח עם סוכנו אבי נמני וסיפר לו על הפנייה. נמני הציע לו שלא לגשת, אבל מימר הגיע ומצא בפגישה את דגו. עוד לפני הפגישה הציגו האחים ניסנוב את הסגל המתגבש וחשפו בפניו כי אחמד עאבד סיכם סופית בהפועל.

 

הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים  (צילום: ראובן שוורץ)
דגני, שרון ניסנוב ורפואה במסיבת עיתונאים בתחילת השבוע(צילום: ראובן שוורץ)

 

האחים ניסנוב הציגו בפניהם את התוכנית, אולם מימר הבהיר כי זה לא מקובל עליו ומבחינתו הוא המאמן הבכיר. דגו מצידו הסביר מיד כי הוא לא מתכוון להיות מספר שתיים, ומבחינתו עדיף אפילו להיות מאמן ראשי בליגה הלאומית. מימר סירב לקבל את האפשרות של צוות משותף והפגישה התפוצצה. בקבוצה יבחנו שוב את המועמדות של מימר, גם ללא דגו, ועשויים לפנות ליובל נעים. נוסף על כך, עמיר תורג'מן הוצע להפועל על ידי סוכנים.

 

שרון ניסנוב ביקר את קובי רפואה ואמר: "רפואה לא עוזב בגלל חיזוק, הוא רצה להביא שחקנים מסוכנים מסוימים עם אינטרס ברור. גם הוא יודע שהקבוצה מתחזקת בצורה משמעותית יותר, ותראו בימים הקרובים את ההחתמות המצוינות. נשב עם מאמנים ונחליט מה הכי טוב לנו".

 

איציק ניסנוב. אוהדי הפועל תל אביב זועמים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
איציק ניסנוב. אוהדי הפועל תל אביב זועמים(צילום: ראובן שוורץ)

 

אוהדי הפועל זועמים על התנהלות הבעלים, גם בסחבת בנוגע לחיזוק וגם סביב העזיבה של רפואה, ולכן מאיימים בחרם מנויים. עד כה נמכרו רק 2,500 מינויים ויש האטה בעניין הזה. ברשתות החברתיות אוהדים תקפו את ההנהלה ואמרו: "נהפוך את הניסנובים לאלי טביב".

 



פורסם לראשונה 05/07/2018 06:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון ניסנוב וקובי רפואה
צילום: עוז מועלם
מומלצים