שתף קטע נבחר

1:1 בין מכבי תל אביב לפרנצווארוש

מוקדמות הליגה האירופית, משחק ראשון: ולדימיר איביץ' ניצל מהפסד בבכורה שלו בזכות שער שוויון דרמטי של אלירן עטר (91). סטפן ספירובסקי כבש להונגרים (61). הצהובים מגיעים עם יתרון קל לגומלין בשבוע הבא (חמישי, 20:00)

מכבי תל אביב פתחה היום (חמישי) את העונה האירופית עם תוצאה טובה – 1:1 מול פרנצווארוש בחוץ בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית ותגיע לגומלין הביתי בשבוע הבא (חמישי, 20:00) עם יתרון קל.

 

הצהובים שלטו במשחק, אבל השליטה לא תורגמה למספיק מצבים. וידאר קיארנטסון ואבי ריקן פיספסו את ההזדמנויות שהיו להם. בדקה ה-61 המארחת עלתה ליתרון: הגנת מכבי לא הצליחה להסתדר עם כדור חופשי, סטפן ספירובסקי בעט כדור שפגע בדור פרץ ובילבל את ראיקוביץ'. ולדימיר איביץ', בבכורה שלו כמאמן מכבי ת"א, הכניס את אלירן עטר. עטר בעט טוב בדקה ה-73 ונעצר. בדקה ה-91 הבעיטה שלו מחוץ לרחבה נכנסה פנימה אחרי שהכדור פגע במגן המארחת, הצהובים ניצלו מהפסד.

 

וידאר קיארטנסון (צילום: EPA)
וידאר קיארטנסון מתקשה(צילום: EPA)

  

מהלך המשחק

11': אבי ריקן בעט מרחוק, הכדור חמק החוצה.

 

22': קיארטנסון קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חלש החוצה.

 

33': ריקן השתחרר ובעט מחוץ לרחבה, הכדור התגלגל לחוץ.

 

55': הזדמנות טובה למכבי: שוינפלד השאיר כדור נהדר לריקן שהיה פנוי לחלוטין על סף הרחבה, אבל החטיא.

 

61': 0:1 לפרנצווארוש: הגנת מכבי לא הצליחה להסתדר עם כדור חופשי,  סטפן ספירובסקי בעט כדור חלש שראיקוביץ' לא הצליח לעצור.

 

73': עטר בעט טוב מ-16 מטרים, דיבוס הדף.

 

91': 1:1: שוב עטר בעט, הפעם הכדור פגע במגן הונגרי ונכנס פנימה.

 

הרכבים

פרנצווארוש: : דנש דיבוס, גרגו לוברנצ'יץ', מיחה בלאז'יץ', אברהם פרימפונג, אנדרה בוטקה, סטפן ספירובסקי, פרננדו גוריארן, רולאנד וארגה (איבן פטריאק, 76) דוידה לנזפאמה (לאונרדו, 75), קיארטן פינבוגאסון (דניאל בודה, 81), לוקאץ' בולה.

 

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סאבוריט; אייל גולסה (אלירן עטר, 64), דור פרץ (שרן ייני, 85), דור מיכה, אבי ריקן; וידאר קיארטנסון (עומר אצילי, 79), ארון שוינפלד.

 


פורסם לראשונה 12/07/2018 19:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
ספירובסקי מול ריקן
צילום: EPA
מומלצים