שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: עומר דמארי שוחרר ממחנה האימונים

החלוץ שחזר לקדנציה שנייה במועדון, ישוב לישראל לבקשתו בגלל סיבות אישיות. מהמועדון נמסר: "העניין קשור למשפחתו". פדרו גלבאן שוקל לתבוע את האדומים

חלוצה החדש-ישן של הפועל תל אביב, עומר דמארי, שוחרר היום (שישי) ממחנה האימונים של הקבוצה בפולין וישוב עוד הלילה לישראל. מהמועדון נמסר: "דמארי ישוב הלילה ארצה בשל סיבות אישיות הקשורות במשפחתו. מפאת צנעת הפרט, אנו מבקשים שלא לעסוק בנושא יתר על המידה".

 

מחר (18:00) יפגשו האדומים את פניוניוס היוונית וביום שני (19:00) יסיימו את המחנה עם משחק מול אומוניה ניקוסיה מקפריסין. המשחק הראשון, לפני יומיים מול סוויט סקולווין, הסתיים בתוצאה 1:2 להפועל.

 

עומר דמארי  (צילום: הפועל תל אביב)
חוזר לישראל בגלל סיבות אישיות. עומר דמארי(צילום: הפועל תל אביב)

 

בינתיים, הקבוצה ופדרו גלבאן לא הגיעו להבנות על סיום הקשר ביניהם, ועורך דינו של השחקן אייל יפה מתכוון כבר בתחילת השבוע להגיש תביעה נגד המועדון באופ"א ובהתאחדות לכדורגל.

 

עו"ד יפה, שדורש מהמועדון לאפשר לשחקן להצטרף לאימוני הקבוצה, אמר היום (שישי) ל-ynet ספורט: "בשבוע הבא יהיו התפתחויות בעניינו של גלבאן. כבר בימים הקרובים נגיש תביעות לאופ"א ולהתאחדות לכדורגל. לגלבאן יש הסכם בבקרה לעוד שנה, ונדרוש לקיים אותו במלואו".

 

פדרו גלבאן. שוקל לתבוע (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פדרו גלבאן. שוקל לתבוע(צילום: עוז מועלם)

 

בהפועל ת"א דורשים מהשחקן כי יתחייב שלא יתבע את את הקבוצה כתנאי להחזרתו לאימונים, דרישה שנדחתה על הסף מצד העורך דין והשחקן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל ת"א
עומר דמארי
צילום: הפועל ת"א
מומלצים