שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "חוזרים לארץ עם ציפייה להתחזק"

בני יהודה סיימה את מחנה האימונים בבולגריה ב-1:1 מול מניור פרניק המקומית, המאמן מקווה ששחקני חיזוק יצטרפו בימים הקרובים: "היינו עייפים מאוד, היה חשוב שנסיים את המחנה ללא פציעות מיותרות"

בני יהודה סיימה בתיקו 1:1 מול מניור פרניק הבולגרית במסגרת מחנה האימונים בסופיה, ותחזור מחר (שני) לישראל. הכתומים עלו ליתרון בדקה התשיעית משער של ירדן שועה אחרי בישול של שי קונסטנטין, והבולגרים הישוו (45) רגע לפני הירידה להפסקה. זה משחק האימון השלישי שקיימה בני יהודה, אחרי ההפסד 2:1 לספטמברי סופיה והניצחון 0:9 על סבוז'ה.

 

המאמן יוסי אבוקסיס נשמע די מרוצה: "סיימנו מחנה אימונים טוב, עם הרבה דברים שלמדנו על הקבוצה. את המחנה סיימנו במשחק אימון כשאנחנו עייפים מאוד. היה חשוב שנסיים אותו ללא פציעות מיותרות, ואני שמח שהצלחנו לשמור על השחקנים ולהכין אותם בצורה הגופנית הטובה ביותר. אנחנו חוזרים לארץ עם ציפייה להתחזק בשחקנים שישדרגו אותנו, ואני מאמין שה יקרה בימים הקרובים".

 

אבוקסיס ומורי (צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס. "מרוצה ממחנה האימונים"(צילום: עוז מועלם)

 

בני יהודה בחנה עד כה שלושה זרים. את הבלם הצרפתי ממאדו וואגה, שאותו הוחלט אחרי זמן קצר לשלוח הביתה,

את הבלם האוקראיני אוצ'יגבה זוראב ואת המגן הליטאי בנטה מארקס. אבוקסיס עדיין לא החליט לגביהם והחלטה סופית אם לצרפם תתקבל כשיגיעו לארץ.

 

השבוע ינסו בבני יהודה גם לקדם את העיסקה מול מכבי תל אביב שבמסגרתה יועבר המגן מאור קנדיל תמורת העברה אפשרית של מספר שחקנים, כשעל הכוונת של הכתומים נמצאים מאוויס צ'יבוטה, שגיב יחזקאל, סוהיל ארמלי ודור ג'אן. בקבוצה היו גם רוצים שמתן חוזז או יונתן כהן ימשיכו, אבל ככל הנראה השניים נמצאים בתוכניות של מכבי ולא יחזרו לבני יהודה. לא ברור אם השוער אמיליוס זובאס ימשיך, אבל הקבוצה עדיין לא קיבלה הצעה ממשית רצינית לגביו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי אבוקסיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים