שתף קטע נבחר

ברק בכר על אנסטיס: "לוקח אחריות"

אחרי ה-5:0 המשפיל לדינמו זאגרב במוקדמות הצ'מפיונס, הפועל באר שבע ומאמנה נחתו בארץ: "כולנו כואבים את ההפסד"

 

יום אחרי התבוסה המשפילה (5:0) לדינמו זאגרב במוקדמות הצ'מפיונס, הפועל באר שבע חזרה לארץ עם פנים נפולות. עיקר הביקורת הופנתה לעבר שניים - השוער היווני יאניס אנסטיס שטעה פעם אחר פעם, והמאמן ברק בכר שהציב אותו בהרכב למרות הכושר הלקוי שבו היה מצוי.

 

בכר התייחס לכך לאחר הנחיתה: "אני אחראי להצבתו של אנסטיס בהרכב. זו החלטה שאני לקחתי ולא אף אחד אחר. אני שלם עם זה. יכול להיות שזה היה מוקדם מדי עבורו ולכן זו האחריות שלי ואני לוקח אותה".

 

יאניס אנסטיס מאוכזב (צילום: pixsell)
בכר לא מאשים אותו בהפסד. אנסטיס(צילום: pixsell)

 

"לכל קבוצה יש רגעים טובים ופחות טובים", המשיך בכר. "דווקא ברגעים פחות טובים החוכמה היא לדעת להיות ביחד, לא רק לקחת אליפויות ולהצליח. מעתה נדע מאילו חומרים אנחנו עשויים. עברנו בעבר הפסדים כואבים ויש פה צוות ושחקנים שיידעו איך להתמודד עם זה. כולנו כואבים את ההפסד ואין ספק שזה נראה לא טוב, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו במועדון לא נוהגים ישר להסיק מסקנות. היו דברים שהם מעבר לפן המקצועי, נטפל בזה ונדאג שזה לא יחזור".  

 

בכר על הגומלין: "הכל אפשרי. חשוב שנחזור להיות הקבוצה שאנחנו רגילים להיות. לפני הגומלין יש לנו משחק קשה מאוד על תואר אלוף האלופים נגד הפועל חיפה ונעשה התאמות לכך. נצטרך לבוא למשחק הקרוב כדי להחזיר חיוך לקהל ואת הכבוד שלנו. גיא חיימוב עדיין שייך לבאר שבע ואנחנו נסיק את המסקנות. אחרי משחק כזה הכי קל לבוא בטענות לשוער אבל כל אחד מהשחקנים יודע שהוא היה יכול לתת מעצמו יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים