שתף קטע נבחר

קיארטנסון: "כרגע אין הצעות עליי, מרוכז במכבי תל אביב"

החלוץ האיסלנדי שכבש צמד ב-0:2 על רדניצקי במוקדמות הליגה האירופית התייחס לעתידו: "אם מכבי תקבל הצעה שהיא תחשוב שהיא טובה, נדבר על זה". איביץ': "מרוצה מהתוצאה, אבל החמצנו הרבה מצבים. וידאר שחקן שלנו, אני שמח שיש לי שלושה חלוצים ברמה גבוהה"

מכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה הערב (חמישי), אחרי שניצחה את רדניצקי 0:2 במסגרת מוקדמות הליגה האירופית - תוצאה שנותנת לה מרווח נשימה לקראת הגומלין בסרביה בשבוע הבא.

 

וידאר קיארטנסון, שכבש את שני השערים במשחק, אמר בסיום: "אני מרגיש טוב, מרגיש יותר חד. יצרנו הרבה מצבים הפעם. 0:2 זו תוצאה טובה, קרדיט לחברים לקבוצה. רדניצקי היא קבוצה טובה והיא יכולה להעניש אותנו, אבל שיחקנו טוב מאוד היום. בחוץ יהיה משחק שונה, אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל".

 

קיארטנסון ומיכה חוגגים (צילום: יאיר שגיא)
"זו תוצאה טובה". קיארטנסון עם דור מיכה(צילום: יאיר שגיא)

החלוץ התייחס גם לעתידו ולאפשרות שיימכר לקבוצה אחרת: "אין כרגע הצעות עליי, אני מרוכז ממכבי תל אביב. אם מכבי תקבל הצעה שהיא תחשוב שהיא טובה, נדבר על זה כמובן. כרגע אני מתרכז בעתיד שלי כאן".

 

מאמן הצהובים, ולדימיר איביץ', אמר אחרי הניצחון: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל החמצנו הרבה מצבים. היינו דומיננטים לאורך רוב המשחק. קשה לכבוש מול קבוצה שמעמידה עשרה שחקנים מאחורי הכדור. אחרי ההרחקה המשחק השתנה, אז אני יכול להיות מרוצה, אבל לא סיימנו את העבודה. הם הגיעו הנה בלי שלושה או ארבעה שחקנים חשובים שלהם ואני בטוח שהמשחק בחוץ יהיה הרבה יותר קשה".

 

ולדימיר איביץ' (צילום: יאיר שגיא)
איביץ'. "קשה לכבוש מול קבוצה עם 10 שחקנים מאחורי הכדור"(צילום: יאיר שגיא)

 

על קיארטנסון אמר איביץ': "וידאר שחקן שלנו. הוא שייך לפה ואני שמח בשבילו שהוא כבש צמד. אני לא יודע מה יהיה בהמשך. אני שמח עם זה שיש לי שלושה חלוצים ברמה גבוהה, יש לנו עוד הרבה משימות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
וידאר קיארטנסון
צילום: יאיר שגיא
מומלצים