שתף קטע נבחר

בני יהודה: מארקס צפוי לעזוב, חיפושים אחר בלם ומגן זרים

המגן הליטאי שלא הרשים צפוי להיות משוחרר. הכתומים תולים תקוות במצטרפים החדשים. גורם בקבוצה אחרי התבוסה 4:0 מול הפועל תל אביב: "זה לא נעים, אבל זה רק גביע הטוטו. בליגה זה יהיה אחרת"

התבוסה אתמול (ראשון) 4:0 להפועל תל אביב בגביע הטוטו גרמה מטבע הדברים לתחושות לא נעימות בבני יהודה. עם זאת, כולם מבינים כי הקבוצה שיחקה בהרכב משני שישתנה בקרוב. גורם בקבוצה אמר: "זה לא נעים, אבל זה רק גביע הטוטו. בליגה זה יהיה אחרת".

 

ארבעת המצטרפים החדשים, מאוויס צ'יבוטה (חוזר לקבוצה), שגיב יחזקאל, דור ג'אן וסוהיל ארמלי, צפויים להשתתף כבר באימון הקרוב, ובבני יהודה מאמינים כי הם כוח משמעותי לחיזוק הקבוצה. מי שבדרך לעזוב הוא המגן הליטאי בנטה מארקס, שקיבל אתמול שוב הזדמנות ולא הרשים. הוא צפוי לקבל הודעה על סיום דרכו. בעקבות היחלשות ההגנה אחרי עזיבתם של הבלם עאיד חבשי והמגן מאור קנדיל, בבני יהודה מחפשים זרים בשתי העמדות.

 

אלמוג בוזגלו מול אוראל דגני (צילום: ראובן שוורץ)
אלמוג בוזגלו (משמאל) מול אוראל דגני. בדרך להפועל חיפה(צילום: ראובן שוורץ)

 

הקשר ההתקפי אלמוג בוזגלו סיכם עקרונית את תנאיו בהפועל חיפה, ומה שנותר כדי להשלים את מעברו הוא הסיכום על דמי ההעברה שתקבל בני יהודה. הקשר אביעד בורלא, שגדל במחלקת הנוער וחזר לקבוצה מהפועל פתח תקווה, חתם לעונה בהפועל מרמורק מהליגה הלאומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי אבוקסיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים