שתף קטע נבחר

יוסי אבוקסיס: "מרוצה מהשחקנים שצירפנו"

המאמן שעדיין מקווה לצרף את הבלם טל בן חיים, העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון לפני המשחק מחר מול מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו (20:30, המושבה): "אני שמח שיש התקדמות, אנחנו בסגל קצר יחסית". רייכרט יישב על הספסל של מילבסקי

לפני המשחק הראשון בין בני יהודה למ.ס אשדוד בליגה, שתי הקבוצות ייפגשו בשבת (20.30, אצטדיון המושבה) במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו. הכתומים עם מאזן של ארבע נקודות בשלושה משחקים.

 

המאמן יוסי אבוקסיס, שמחכה עדיין לחלוץ ומקווה להחתים גם את הבלם טל בן חיים, שבע רצון בינתיים, כך לפחות הוא נשמע בראיון שהעניק לאתר הרשמי של הקבוצה לפני המשחק מחר. "אני שמח שיש התקדמות ממשחק למשחק. אחרי המשחק הראשון מול הפועל ת"א שהיה רע מאד מבחינתנו, אפשר היה לראות שיפור ביכולת מכל הבחינות גם מול רעננה וגם מול מכבי פ"ת. זה התבטא במשחק ההתקפה, ובעיקר במשחק ההגנה כשמול פ"ת לא ספגנו", אמר המאמן.

 

יוסי אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס. בינתיים מרוצה(צילום: ראובן שוורץ)

 

"זה משחק שלישי שלנו תוך שבוע וזה לא פשוט. חשוב שנעבור אותו בשלום, בלי פציעות ובתוצאה טובה כי אנחנו בסגל קצר יחסית".

 

אבוקסיס מרוצה משחקני החיזוק שהגיעו לקבוצה: "צירפנו בינתיים חמישה שחקנים (שי מזור, שגיב יחזקאל, דור ג'אן, סוהיל ארמלי ומאוויס צ'יבוטה), שיתנו לנו מספר אופציות התקפיות. כמובן שהסגל עדיין לא שלם, אנחנו נצרף גם חלוץ ובלם. אנחנו עובדים על זה לא מעט ואני מקווה שהדברים ייסגרו בהקדם".

 

שהר מול טל בן חיים (צילום: עוז מועלם)
טל בן חיים במדי מכבי ת"א. אבוקסיס לא מוותר עליו(צילום: עוז מועלם)

 

במשחק מול אשדוד לא צפויים כמעט שינויים ב-11 שיפתחו והמאמן יתבסס על ההרכב מהמשחקים האחרונים, למעט שינוי בודד: נריוס ולסקיס שנעדר מהמשחק מול הפועל רעננה בגלל הרחקה יחליף את הצעיר יהונתן שאבי. מאוויס צ'יבוטה ושגיב יחזקאל יקבלו יותר דקות.

 

ההרכב המשוער: אמיליוס זובאס; שי קונסטנטין, דן מורי, איציק עזוז, דניאל פלשר, בן תורג'מן; איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, שי מזור; דולב חזיזה, ירדן שועה.

 

אשדוד: בן רייכרט יהיה בסגל

גם עבור אשדוד, המשחק מחר מול בני יהודה באצטדיון המושבה מהווה בסך הכל חזרה גנרלית לקראת משחק הליגה בעוד שבועיים.

 

בובי מילבסקי (צילום: אבי רוקח)
בובי מילבסקי. במועדון מודאגים(צילום: אבי רוקח)

 

באשדוד רוצים לצרף לפחות שלושה שחקנים נוספים, אחד מהם הוא הקשר הצרפתי רומן הבראן, שהיה אחד היחידים שהרשימו מול הפועל תל אביב. "כמו שזה נראה כרגע, שורש הבעיה עמוק מאוד", אמרו השבוע במועדון, לאחר שלושה משחקי גביע הטוטו ללא שער זכות.

 

החדשות הטובות מגיעות מצדם של צמד הקשרים, תום מונד וגדי קינדה, שאמורים לחזור לאימונים מלאים עד תחילת הליגה. החלוץ הברזילאי מאוריציו קורדיירו מאכזב ועשוי לעזוב, וכמו כן צמד הבלמים ויקטור גנב וניר ברדע. לאשדוד הוצע בימים האחרונים החלוץ בן אז'ובל, אך מחירו הגבוה מרתיע את ראשי הקבוצה.

 

עשוי לשחק. רייכרט (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
עשוי לשחק. רייכרט(צילום: זהר שחר)

 

הקשר בן רייכרט כן נרשם להתמודדות מחר. הוא ריצה שני משחקים בחוץ

בעקבות אדום שספג במחזור הסיום של העונה שעברה (מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב), אך הוא לא צפוי לפתוח בהרכב. מי שעשוי לפתוח בחוד הוא דודו ביטון, כשבנצי מושל ופיליפ קנאזביץ' יעזרו לו מהאגפים.

 

הבוקר החל להיבחן במועדון המגן השמאלי של מכבי תל אביב, מתן בלטקסה, שעשוי להגיע בהשאלה. המהלך תלוי בעתידו של המגן הקרואטי קרלו ברוצ'יץ', שסוכנו מנסה למצוא לו הצעות בקרואטיה ובבלארוס. במידה ויעזוב, בלטקסה ככל הנראה יחתום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי אבוקסיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים