שתף קטע נבחר

משה חוגג הציב לאלי טביב אולטימטום חדש

איש ההיי-טק שמעוניין לקנות את בית"ר הוציא הודעה: "בכוונתי למצות את המו"מ ב-24 השעות הקרובות, אם לא נתקדם לחתימה אז אמשוך את הצעתי, שעלתה ל-26 מיליון שקלים". הבעלים בתגובה: "ספינים לא יעזרו לזירוז העסקה"

סאגת המשא ומתן בין אלי טביב למשה חוגג על מכירת בית"ר ירושלים נמשכת, ובינתיים אין חתימה. איש ההייטק הוציא הערב (ראשון) הודעה ובה כתב כי אם המו"מ לא יתקדם לחתימה, הוא ימשוך את הצעתו.

 

"לאחר מרתון של פגישות שבהן התגלו חובות שלא נחשפו עד כה, הסכמתי להעלות את הצעתי לרכישת בית"ר ירושלים, כולל לקיחת אחריות על חובות הקבוצה. הצעתי עומדת על 26 מיליון שקל ואחריות על תביעות בסך 5 מיליון שקלים. זו הצעתי האחרונה", כתב חוגג.

 

רכילות עסקית משה חוגג (צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)
חוגג. הציב אולטימטום(צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)

 

חוגג המשיך: "לצערי, עד כה לא קיבלתי נייר הסכם כתוב המאפשר להתקדם לקראת חתימה על עסקה. בכוונתי למצות את המשא ומתן ב-24 שעות הקרובות. במידה ולא נתקדם לחתימה על הסכם, אמשוך את הצעתי. לצד פעילותי העסקי, כדורגל הוא אהבת חיי. בכוונתי לפתח את המועדון ולקחת אותו לשיאים חדשים, אך לא ניתן להתקדם ברצינות בצורה זו. כולי תקווה שביממה הקרובה נצליח להגיע לעסקה ולהצעיד את בית"ר לדרך חדשה".

 

טביב הוציא הודעה משלו בה הגיב: "במקביל למשא ומתן שאני מנהל עם שני גופים מחו"ל בנוגע לביתר ירושלים, מתנהל משא ומתן במקביל עם איש העסקים הישראלי משה חוגג אך לאחר מספר פגישות עדיין לא הצלחנו להגיע להבנות לגבי התנאים הכלכליים והמסחריים. ספינים תקשורתיים ולחצים כאלה ואחרים לא יעזרו לזירוז סיום העסקה. אני מתחייב לעשות הכל כדי למצוא את שביל הזהב מול הגורמים מולם אני מתנהל בצורה נבונה ואחראית עבורי וכמובן עבור הקהל השפוי והנפלא של בית"ר ירושלים".

 

טביב: "יש הצעות" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טביב: "יש הצעות"(צילום: אורן אהרוני)

 

מאחורי הקלעים יש לחצים גדולים מצד בכירים בכדורגל הישראלי, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, עמותת האוהדים וארגון "לה פמיליה", שהעביר לטביב מסר מאיים, על מנת לנסות לשכנע את טביב לקבל על עצמו את העסקה. בשיחות סגורות הבהיר ברקת כי יטיל סנקציות כלכליות על טביב ככל שיתאפשר, בין היתר דמי שימוש על אצטדיון טדי. ראש עיריית ירושלים אף הזמין את חוגג אליו ללשכתו, כדי לדון בעסקה המתבשלת.

 

"הוא מנסה לשדר שיש לו עוד רוכש, אולי זה יקיר שעשוע, אבל לא נראה לנו רציני", אמרו הגורמים שמעורים בפרטים. גורמים בהתאחדות הסבירו: "היום זה ייגמר, לפה או לפה. או שטביב יתפשר וימכור או שיצטרך לשים יד בכיס. אין לו ברירה".

 

עידן ורד (צילום: אלכס קולומויסקי)
יעבור למכבי חיפה או לא? עידן ורד(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

במידה והעסקה לא תצא לפועל, תיכנס בקרת התקציבים לעניינים. בשלב זה, תקציב בית"ר צפוי לעמוד על 22-23 מיליון שקל, שכר שחקנים של שישה-שבעה מיליון בלבד, כך ששחקנים רבים לא יעברו בבקרה. 

 

במקרה כזה, עידן ורד עשוי לעבור למכבי חיפה כבר השבוע, יהיו לכך השלכות. טביב עשוי להנחית במקום אלי אוחנה איש מטעמו ויזיז את מחזיק זכויות הניהול לתפקיד אחר במועדון. עזיבה של הקשר, מעריכים בבית"ר, תוביל גם את המאמן גיא לוזון החוצה. במקרה כזה גם אוהדי "לה פמיליה" ימחו משמעותית, ומשטרת ירושלים עוקבת בדריכות אחרי ההתפתחויות.

 

אם התסריט יהיה ורוד יותר, הסגל הנוכחי יישאר ואליו צפויים להצטרף שחקנים כמו מאור בוזגלו, טל בן-חיים הבלם, אופיר דודזאדה ואולי אפילו ערן לוי.

פורסם לראשונה 12/08/2018 06:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון
משה חוגג
צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון
מומלצים