שתף קטע נבחר

"רוצים להחזיר את הכבוד לאוהדים"

מלבד הכרטיס לגמר גביע הטוטו, לנגד עיניהם של שחקני מכבי חיפה עומדת מטרה נוספת ולא פחות חשובה - ניצחון בדרבי על הפועל (21:00), שישיב את השליטה בעיר לירוקים. חיימוב צפוי לפתוח לראשונה בהרכב. קלינגר על הפציעה הקשה של בוזגלו: "קיבלנו את הידיעה בהלם"

בעונה שעברה הייתה הפועל גדולה על מכבי בדרבי החיפאי. הערב (שני, 21:00), באצטדיון סמי עופר, ייפגשו השתיים במסגרת חצי גמר גביע הטוטו וינסו להשיג את כרטיס לגמר, שם מחכה מכבי תל אביב.

 

מלבד המקום בגמר, לנגד עיניהם של שחקני מכבי חיפה עומדת מטרה נוספת, ואולי מבחינתם חשובה אף יותר - להשיב את הכבוד והשליטה בעיר. "דרבי זה משחק יוקרתי וחשוב למועדון. אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד לאוהדים. נעשה הכל לנצח", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק.

 

גיא חיימוב חוגג (צילום: אורן אהרוני)
גיא חיימוב. הרשים את הצוות המקצועי(צילום: אורן אהרוני)

 

מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא השוער גיא חיימוב שהגיע מהפועל באר שבע. מוחמד עוואד, שזוכה למחמאות מהצוות המקצועי, צפוי לפתוח הערב בהרכב על חשבונו של סינטיהו סלליך. 7,000 ירוקים כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר, והצפי במועדון הוא ל-3,000 נוספים.

 

קלינגר: "דרבי זה דרבי"

הפועל חיפה, שעלתה לחצי הגמר אחרי שניצחה בפנדלים את הפועל באר שבע וזכתה באלוף האלופים, מצפה לכמות שיא של אוהדיה הערב בסמי עופר, אך השמחה לא תהיה בשיאה. האדומים קיבלו בצורה קשה את תוצאות הבדיקה שעבר קשר הרכש אלמוג בוזגלו, שבישרו על כך שקרע את הרצועה בברכו וגמר את העונה, שבועיים בלבד אחרי שהצטרף.

 

בעקבות הפציעה יגביר המועדון את מאמציו להביא את מוחמד גדיר מהפועל באר שבע, שכבר הביע את רצונו להצטרף (כבש אתמול את שערה השני של הפועל באר שבע בניצחון 1:2 על מכבי נתניה).

 

אלמוג בוזגלו באימון הפועל חיפה (צילום: ערן גילווארג)
בוזגלו. יחסר מאוד לאדומים(צילום: ערן גילווארג)

 

"קיבלנו בעצב ובהלם את הידיעה על חומרת פציעתו של אלמוג", אמר המאמן ניר קלינגר, "האמנו שמדובר בפציעה קלה יותר, אבל לצערנו התברר אחרת. אנחנו מחבקים את אלמוג ואת משפחת בוזגלו ומאחלים לו החלמה מהירה. למרות זאת אני בטוח שנדע לצאת מחוזקים מהסיטואציה הזו ונעלה בכל הכח הערב בדרבי, בשביל האוהדים וגם בשביל אלמוג. דרבי זה דרבי בכל מסגרת - נעשה הכל כדי שהקבוצה תנצח ותעלה לגמר גביע הטוטו".

 

קלינגר תירגל את הרכש שון גולדברג כמגן שמאלי ובקישור את רסמוס שוסטאדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי וגילי ורמוט. בחוד ההתקפה יפתח ת'נאסיס פאפאזוגלו היווני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
מכבי חיפה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים