שתף קטע נבחר

עלייה לשלב הבתים שווה למכבי ת"א שלושה מיליון אירו

הצהובים נחתו בנורבגיה לקראת המפגש מול סארפסבורג (חמישי, 20:30) במטרה להשיג מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא. עטר ואופואדו לא טסו עם הקבוצה. קיארטנסון, אצילי ודור פרץ צפויים לפתוח

מכבי תל אביב נחתה הערב (שלישי) בנורבגיה לקראת משחקה ביום חמישי (20:30) מול סארפסבורג במסגרת פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית.

 


 

סגנית האלופה תיאלץ להסתדר ללא אלירן עטר וצ'יקו אופואדו. הניגרי סובל מכאבים בשריר הירך האחורי, אך בכל מקרה לא קיבל את אשרת הכניסה לנורבגיה.

 

יונתן כהן חוגג (צילום: עוז מועלם)
רוצים להמשיך באירופה. שחקני מכבי ת"א(צילום: עוז מועלם)

בקבוצה יודעים שמקום בשלב הבתים של הליגה האירופית שווה שלושה מיליון אירו ולאחר מכן, על כל ניצחון יקבלו 570 אלף אירו ותוצאת תיקו תהיה שווה 190 אלף אירו. בנוסף, אם יסיימו במקום הראשון בשלב הבתים יקבלו מיליון אירו והמקום השני שווה חצי מיליון אירו.

 

בעצם הגעתה לשלב הפלייאוף, הקבוצה כיסתה את הקנס שקיבלה (200 אלף אירו) כחלק מהעונש על עבירות הפיירפליי.

 

איביץ' מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ)
עוד לא סגר את ההרכב. איביץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

בצד המקצועי, וידאר קיראטנסון אמור לפתוח ב-11, כמו גם דור פרץ, עומר אצילי, אלי דסה, והמגן אנריק סאבוריט. בכל מקרה, מאמן הצהובים, ולדימיר איביץ', יחליט סופית על ההרכב בתום האימון שייערך ביום רביעי, כשלא מן הנמנע שגם איתי שכטר ישחק.

 

בלם הקבוצה, ז'איר אמאדור, אמר לקראת המשחק: "קיבלנו את כל האינפורמציה. זו קבוצה מאד פיזית שלא הפסידה במגרש שלה. מחכה לנו משחק מאד קשה ומסובך ונצטרך להיות מרוכזים כדי להוציא תוצאה טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני מכבי ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים