שתף קטע נבחר

איביץ': "אין עייפות, יש לנו סגל רחב"

אחרי ההפסד בנורווגיה ולפני משחק פתיחת הליגה נגד מכבי חיפה (ראשון, 21:00), מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת עיתונאים והתייחס למעמדו של וידאר קיארטנסון: "אני לא חושב שיש לו פחות מוטיבציה, הוא רוצה לשחק ולהראות את האיכויות שלו". אלירן עטר התאמן

אחרי ההפסד ביום חמישי לסארפסבורג במשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית, מכבי תל אביב תפתח מחר (ראשון, 21:00) את העונה שלה בליגת העל במפגש מסקרן נגד מכבי חיפה. אלירן עטר הפצוע, שלא היה בסגל של הצהובים לנורווגיה, עבר טיפולים בברכו והתאמן.

 


 

"אני יודע שמכבי חיפה היא אחת הקבוצות הטובות בישראל", אמר המאמן ולדימיר איביץ'. "התכוננו היטב למשחק ונעלה עם 11 הטובים ביותר במטרה לנצח. אנחנו מקצוענים, אין עייפות מהמשחק מול הנורווגים. יש לנו סגל רחב ואני מאמין בו". לגבי השפעה אפשרית של ההפסד ביום חמישי אמר איביץ': "זה חלק מהכדורגל, אף אחד לא אוהב להפסיד. אנחנו כמובן לא מרוצים מכך, אבל נצטרך להתאושש. זה כבר חלק מהעבר ואנחנו חושבים רק על המשחק ביום ראשון". על עטר הוא הוסיף: "יש לו עדיין בעיות קטנות, אבל מצבו השתפר ונצטרך לקבל את ההחלטה אם הוא כשיר למשחק".  

 

איביץ' מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ)
איביץ'. "נצטרך להתאושש"(צילום: ראובן שוורץ)

  

על מעמדם של פרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון אמר הסרבי: "ראיקוביץ' השוער הראשון שלנו, וכשהוא הגיע לישראל הוא היה אחד הטובים באירופה לגילו. הוא איתנו למיטב ידיעתי. קיארטנסון הבקיע כבר שלושה שערים, אני לא חושב שיש לו פחות מוטיבציה. הוא רוצה לשחק ולהראות את האיכויות שלו. לפעמים יש רגעים טובים ולפעמים רגעים פחות טובים. אנחנו תמיד ננסה לעבוד קשה ולהמשיך להשתפר".

 

במסיבת בעיתונאים השתתף גם הקפטן שירן ייני שאמר: "אי אפשר להשליך מהמשחק באירופה על הליגה. צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה טובה ואני מאמין שיהיה משחק מעניין. אנחנו מקצוענים, כל משחק לגופו, ואנחנו כמובן מתמקדים במשחק הקרוב. אני מרגיש מעריכים אותי ומתי שירצו את עזרתי אגיע ואתן הכל. אנחנו מגיעים למשחק מוכנים ומקווים לתוצאה טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ולדימיר איביץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים