שתף קטע נבחר

לאומית: הפועל פ"ת פותחת עונה נגד כל הסיכויים

החבורה של מסאי דגו שספגה עונש של הורדת 11 נקודות תשחק מול בני לוד שתתחיל עונה ראשונה ללא הבעלים, אבו סובחי, שהלך לעולמו. הפועל איכסל עם דלה איינוגבה בשער, תערוך בכורה בלאומית במשחק חוץ נגד הפועל אשקלון

מחר (19.00) יושלם המחזור הראשון בליגה הלאומית. במוקד הפועל פתח תקווה עם מסאי דגו על הקווים, פותחת את העונה עם מינוס 11 נקודות ותחל את מסע ההישרדות הלא פשוט שלה במשחק חוץ מול בני לוד.

 


 

גם המארחת פותחת עונה עם לא מעט סימני שאלה, אחרי מותו של אבו סובחי, שהיה הבעלים של הקבוצה. המשימה להחזיר את הקבוצה לפוקוס מוטלת על כתפיו של אחיו ומאמן הקבוצה, סלימן אזברגה.

 

מסאי דגו (צילום: אבי רוקח)
מסאי דגו. משימה לא פשוטה לפניו(צילום: אבי רוקח)

 

הפועל אשקלון תארח במשחק הפתיחה את העולה החדשה הפועל איכסל, למפגש פיקנטי עבור דלה איינוגבה, שוער איכסל, שעד לא מזמן שיחק באשקלון. המארחת עם שלומי דורה על הקווים והחלוץ המצוין גל צרויה, תנסה לפתוח עונה ברגל ימין. מנגד, איכסל עם גילי לבנדה המאמן, תתבסס על החלוצים מוחמד קראקה שהיה חתום על העלייה בעונה שעברה עם 17 כיבושים וציון צמח שהרשים בגביע הטוטו.

 

במשחק השלישי תארח אחי נצרת את העולה השנייה סקציה נס ציונה למשחק של הצהרת כוונות. מאמן נצרת, נג'ואן גרייב, יהנה מסגל איכותי שכולל שחקנים כמו עידו אקסברד, אנס דאבור, סמיר באירקטרביץ', קאסיו פרננדס ומוחמד חטיב. נס ציונה עם המאמן עופר טסלפפה תגיע עם סהר לוי ועם החלוצים החדשים עידן שמש וניר שרון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים